PLIVAJU U PARAMA: Modni brend čija torba košta 15.000 KM objavio da je ostvario dobit od 985 MILIONA EURA, a sve zbog…

Francuski proizvođač luksuzne robe Hermes u srijedu je priopćio da je povećao dobit u prvoj polovini godine zahvaljujući velikoj potražnji za luksuznim proizvodima na ključnim tržištima poput Kine, unatoč trgovinskom sukobu Pekinga i Washingtona

  • Ekonomija

  • 14. Sep. 2018  

  • 0

Isto tako, proizvođači luksuzne robe poput Louis Vuittonova vlasnika LVMH-a i Guccijeva vlasnika Keringa bilježe veliki porast prihoda, koji je uzrokovan povećanjem apetita kineskih potrošača za njihovim modnim kolekcijama, piše Business Day.

Izvršni direktor Hermesa, Alex Dumas istaknuo je da su u razdoblju od siječnja do lipnja zabilježili operativnu dobit od 985 milijuna eura, odnosno šest posto veću nego u istom razdoblju lani. Također, operativna mreža dosegnula je najvišu razinu za prvu polovinu godine, od osnutka tvrtka, od 34,5 posto, dok su cijene njihovih dionica od početka godine porasle za 20 posto.

- Taj se trend za sada ne mijenja – rekao je Dumas.

Bez obzira na dobre rezultate, ovaj poznati proizvođač luksuzne robe planira povećati svoje proizvodne kapacitete kako bi zadovoljio potrebe kineskog tržišta koji trenutno čini trećinu globalne prodaje u ovoj industriji. Uz to, razmatraju i širenje prodaje putem interneta kako bi bili u korak s vremenom i tako obuhvatili i nove mladih kupce.

Hermes, inače najpoznatiji po svojoj čuvenoj Birkin torbi, čija cijena nerijetko prelazi i 10.000 dolara (15.000 KM), dugo je imao jednu od najviših profitnih marži u luksuznom sektoru.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...