MALE TAJNE VELIKIH MAJSTORA: U servisu su vam usuli jednu, a vi ste kasnije dosuli ulje druge marke, a upalila se lampica….

Svi možemo doći u situaciju da zbog niza okolnosti u motor moramo dosuti ulje druge marke, a panika obično nastaje kada se upali lampica…

  • Auto

  • 20. Sep. 2018  

  • 0

Svaki motor troši određenu količinu ulja, novi motori oko 0,1 l/1000 km, a potom se ta količina povećava. Radi se o izgaranju i curenju. Ulje povećano izgara zbog trošenja klipova i karika te vodilica ventila, a curi na poklopcu ventila, karteru i semerinzima bregastog i koljenastog vratila. 

 

Sve se povećava s godinama i kilometrima, a 0,5 l/1000 km je granica kad treba popraviti motor. Važno je ulje redovito dolijevati, prije nego što dođe do minimuma. Ako se upali lampica ulja, što je znak teškog zanemarivanja automobila, treba odmah ugasiti motor i ne paliti ga dok se ne ulije, preporučljivo je do maksimuma.

 

Ako nije dostupno ulje koje u motoru, ulijte bilo koje drugo ulje iste ili slične viskoznosti. Motorna se ulja u nuždi mogu miješati, čak i ako nemaju istu osnovu (mineralna, polusintetična, sintetična). No, važno je da se u turbo motor uvijek ulije 100-postotno sintetično ulje, što se prepoznaje po donjoj granici viskoznosti 0W... ili 5W...

 

Inače, 10W je polusintetično, a 15W je mineralno ulje, no to je neka druga tema…

 

 

 

 

(SB)

 

 

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...