MOĆ REKLAME: Prihodi Nikea porasli za 10 posto nakon kontroverzne kampanje s Kaepernickom

Pojavljivanje Colina Kaepernicka u marketinškoj kampanji kompanije Nike pokrenulo je snažan porast u prodaji Nike proizvoda, uprkos pozivanju na bojkot Nikea u SAD-u

  • Ekonomija

  • 26. Sep. 2018  

  • 0

 

Prema poslovnom izvještaju najvećeg svjetskog proizvođača sportske opreme, objavljenom u srijedu, Nike je u proteklom tromjesečju zabilježio prihode od 9,9 milijardi dolara, što je oko 10 posto više nego u istom periodu prošle godine.

 

Dobit kompanije porasla je u proteklom tromjesečju za 15 posto u odnosu na isti period prošle godine, i dostigla 1,09 milijardi dolara. 

 

Kontroverzna reklama koju je Nike snimio sa Colinom Kaepernickom pokrenula je snažan rast prodaje. 

Tako su prihodi na sjevernoameričkom tržištu, najvećem Nikeovom tržištu koje čini oko 40 posto prodaje, u proteklom tromjesečju porasli za 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

 

Prodaja Nikea u Kini porasla je za 24 posto, a u zapadnoj Evropi, Africi i na Bliskom istoku za 11 posto.

Pojavljivanje Kaepernicka u reklami, koji je kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne uoči utakmice u znak protesta protiv rasizma, izazvalo je u SAD-u pozive mnogih na bojkot Nikeovih proizvoda. Ipak, prvi rezultati nakon objave tog spota pokazuju da je prodaja Nikea porasla.

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...