DODIKOV TAJKUN DONIO SKANDALOZNU ODLUKU: Poslaniku u Narodnoj skupštini RS zabranjeno gostovanje na banjalučkoj televiziji

Novu kolumnu Nebojše Vukanovića prenosimo u cijelosti

  • Mini market

  • 07. Dec. 2018  07. Dec. 2018

  • 0

Piše: NEBOJŠA VUKANOVIĆ

Da u našoj državi postoje podobni i nepodobnim, građani prvog i drugog reda, pokazuje i današnja sramna odluka Kolegijuma, urednika i čelnih ljudi Alternativne televizije da mi zabrane gostovanje emisiji Nezvanično, koju uređuje i vodi Predrag Ćurković. ATV je juče tražila od Kluba SDS-a da odredi jednog poslanika za učešće u emisiji i razgovoru o aktuelnim pitanjima, presude Naseru Oriću, izbor delegata i potpredsjednika, problemima sa zastavom..

U goste su pozvana tri predstavnika vladajuće koalicije, i jedini sam trebao da zastupam stavove opozicije, ali mi je neposredno pred početak emisije saopšteno da sam „persona non vrata“ i nepoželjan na ATV-u, te da zbog toga ne mogu učestvovati u snimanju emisije!? Nisam dobio odgovor da li je odluku donio direktor Vedran Škoro, formalni gazda, tajkun Slobodan Stanković, ili moćnici koji iz sjene kontrolišu tajkunsku TV.

Nije mi jasno zbog čega sam nepoželjan na ATV, jer sam i ranije na sličan način spriječen da gostujem u emisiji i programu ATV-a. Da li je to zabranjeno argumentovano kritikovati vlast, voditi raspravu o važnim društvenim problemima, i da li režimski mediji žele da stvore jednoumni sistem.

Skupštinska rasprava je pokazala da režim neka osobu koja bi mogla da mi parira u raspravama, i da očito žele na sve načine da izbjegnu svaku otvoreni dijalog i da me medijski izoluju. Čudno je da ni tri poslanika vladajuće koalicije ne smiju da ukrste koplja sa mnom, pa su mi, preko svojih poslušnika, zabranili učešće u emisiji bez ikakvog obrazloženja.

U razgovoru sam osjetio da je uredniku Peđi Ćurkoviću bilo jako neprijatno zbog ovakve diskriminatorske i sramne odluče čelnika ATV-a, i da on na nju nije mogao da utiče. Istina se ne može ukrotiti i zaustaviti, bez obzira na sve pritiske i opstrukcije, a današnja odluka samo dodatno potvrđuje informacije da iza Alternativne tajkunske televizije stoji porodica Dodik.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...