ŽENE PODIGLE REVOLUCIJU: Ne žele više zbog muškaraca da nose push-up grudnjake, Wonderbra era naglašenog seksipila je gotova!

- Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici “žene u donjem rublju” koju su izmislili muškarci. Važno im je kako se osjećaju u onome što nose. Definicija onog što je seksi je evoluirala – smatra Heather Gramson, menadžerica u Selfridge’s Body Studio, trgovini donjeg rublja.

  • Sex i grad

  • 09. Dec. 2018  

  • 0

Prodaja push-up grudnjaka u velikom je padu. Kako piše Guardian, novi vjetrovi pušu u svijetu donjeg rublja. Seksepil je “out”, a udobnosti i samouvjerenost “in”.

Svjetsko tržište donjeg rublja, koje danas vrijedi više od 3 milijarde dolara, stubokom se mijenja, najviše kako bi odgovaralo netradicionalnim zahtjevima milenijalki, kažu iz tvrtke Edited, svjetskog trgovca modne odjeće.

- Prodaja push-up grudnjaka lani je pala za 50 posto u odnosu na godinu prije. Istovremeno, prodaja braletta i trokutnih grudnjaka porasla je za više od 120 posto - stoji u njihovom istraživanju, izrađenom prema lanjskim prodajnim rezultatima ostvarenim u SAD-u i Europi.

 

- Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici “žene u donjem rublju” koju su izmislili muškarci. Važno im je kako se osjećaju u onome što nose. Definicija onog što je seksi je evoluirala – smatra Heather Gramson, menadžerica u Selfridge’s Body Studio, trgovini donjeg rublja.

One hundred girls pose wearing the new Wonderbra Multiplunge bra in the National Portrait Gallery in London November 16, 2006. REUTERS/Stephen Hird (BRITAIN) - GM1DTYMDNNAAREUTERS 

Po svemu sudeći, Wonderbra era naglašenog seksipila je gotova, a svi se vodeći brendovi donjeg rublja pokušavaju prilagoditi tim novim trendovima. Beija London, britanski brend, primjerice, tvrdi da u svojim marketinškim kampanjama pošto-poto pokušavaju izbjeći seksualizaciju svojih proizvoda.

- Proizvod je posve deseksualiziran, a takvi su i naši modeli, bez raskošnih frizura i šminke na licu – otkrivaju osnivačice tvrtke Abbie Miranda i Mazie Fisher. Trude se udaljiti, dodaju, od Victoria’s Secret modela i iznjedriti tzv. “body pozitive” poruku. Istu taktiku slijedi i novozelandski brend Lonely koji slike svojih modela u donjem rublju ne retušira.

Na vlak emancipatorskog donjeg rublja ukrcale su se i neke slavne i utjecajne žene. Pjevačica Rihannaove je godine pokrenula Savage x Fenty liniju donjeg rublja. Javno predstavljanje u rujnu u New Yorku izazvalo je lavinu komentara. Modeli koji su liniju nosili na pozornici bili su svih etničkih skupina, kao i svih oblika tijela.

- Htjela sam da svaka žena na pozornici dolazi s drugačijom energijom, s drugačijom ženstvenošću. Želim da se sve žene osjećaju slavno – izjavila je tom prilikom Rihanna za Elle magazin.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar
loading...

trenutak ...