DIV IZ WOLFSBURGA OTKRIO GOTOVO SVE DETALJE: Ovako će izgledati Golf VIII u kojega je uloženo 1,8 MILIJARDI EURA

Premda je do salona u Frankfurtu IAA’19, u rujnu sljedeće godine malo više od 11 mjeseci, već sada se zna da će glavni adut biti Volkswagen golf osme generacije

  • Auto

  • 12. Dec. 2018  

  • 0

Mnogi su mislili da je zbog Dieselgatea otpisan, ali glavni će motor biti osuvremenjeni, čisti 1.6 TDI sa 116 KS, uz njega 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 TSI s 85 i 110 KS, GTI pojačan na 245 KS, a Golf R ispod poklopca motora skriva 400 „konja“.

Premda je do salona u Frankfurtu IAA’19, u rujnu sljedeće godine malo više od 11 mjeseci, već sada se zna da će glavni adut biti Volkswagen golf osme generacije. Nagledali smo se rendera, a sada je Autozeitung objavio nove, vjerodostojne vizije. 

Dakle, pogledajte kako će izgledati novi Golf, koji, po uzoru na Passat, uvodi virtualni kokpit (u snažnijim verzijama). Pored stilskih novosti, koje dobivaju konačne obrise, važno je da će, suprotno najavama u novoj generaciji zajedničke modularne MQB platforme, novi Golf zadržati dužinu (426 cm) i širinu (180 cm). Pritom će koeficijent otpora zraka smanjiti na, za hatchback C-segmenta izvrsnih 0,27.

No, najvažnija je vijest turbodizelaš 1.6 TDI, suprotno najavama (zbog Dieselgatea) taj motor ostaje u ponudi. I to kao najjači adut, u verzijama sa 70 kW (95 KS) i 85 kW (116 KS). 

Već je sada, u suradnji s Boschom, usklađen (novim filterom krutih čestica DPF i sustavom AdBlue za ubijanje dušikovih oksida NOx) ekološkim normama EU6d Temp, koje stupaju na snagu 1. rujna 2019., odnosno uvjerljivo ih nadmašuje te je pripremljen i za  norme EU6d, koje se očekuju 2021. 

Treba napomenuti da je snažnija verzija sigurna, a slabija još nije. Benzinsku će ponudu otvarati 3-cilindarski 1.0 TSI s 85 i 110 KS, a tu je i novi benzinac 1.5 TSI. O kvaliteti i svojstvima novog Volkswagenovog aduta dovoljno govori razvojni proračun od čak 1,8 milijardi eura.

Uz moderniji 1.6 TDI, važnu će ulogu imati novi 2.0 TDI, a zanimljive su novosti u sportskom programu. GTI će biti osnažen na 245 KS, a top-gun Golf R će, umjesto dosadašnjih 310 imati blizu 400 KS. Zanimljivo, hibridni Golf GTE neće se temeljiti na novom turbobenzincu 1.5 TSI, nego na modernijem 1.4 TSI, statističku prosječnu potrošnju goriva bi trebao sniziti na samo 1,9 litara na 100 km, a samo na struju moći će voziti  75 km.

(SB / AP)

loading...

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...