AUTOZEITUNG OTKRIVA: Ovo je 10 najvažnijih činjenica o novoj Škodi Octaviji, češkoj izvedbi Golfa VIII (FOTO)

Limuzinska i karavanska izvedenica Golfa VIII, rastegnuta na 470 cm, elegancijom i prvoklasnom izvedbom približava se premium klasi, uz benzince i dizelaše od 95 do 300 KS stiže i prva plug-in hibridna te električna e-Octavia

  • Auto

  • 17. Jan. 2019  

  • 0

Škoda Octavia treće generacije, koja je predstavljena krajem 2012., a na većini se europskih tržišta počela prodavati početkom 2013., stigla je na dobro pripremljen teren. Utabali su ga modeli prve generacije, limuzinska izvedenica Golfa IV, i druge generacije, na mehaničkoj osnovi Golfa V. 

Polako se bliži vrijeme za potpuno novi model četvrte generacije, koji se očekuje na salonu u Ženevi, početkom ožujka 2020.

Ovo je 10 važnih činjenica o Škodi Octaviji četvrte generacije:

Tradicionalna, limuzinska izvedenica Volkswagen Golfa. Prva je tehnološki ekvivalentna Golfu IV, druga Golfu V i VI, a treća Golfu VII. Po toj će 'formuli' Octavia četvrte generacije biti  limuzinske izvedenice Golfa VIII.

Foto: Autozeitung

Proizvodit će se u osnovnoj, limuzinskoj verziji i karavanskoj Combi. Karavanska verzija  imat će međuosovinski razmak od  270, a dužinu na 472 cm te će prtljažnikom od 610 do 1740 litara biti lider klase.

Octavia četvrte generacije približit će se premium izvedbi srednje klase (D-segmenta), bit će malo manja, ali komfornija od Passata!

Dužina će narasti s 466 na 470 cm, a dodatni će centimetri ići u korist komfora u unutrašnjosti. Procijenjeno je da rekordni prtljažnik (u limuzini od 590 do 1580, karavanu Combi od 610 do 1740 litara) nema potrebe povećavati.

Foto: Autozeitung

Koeficijent otpora zraka, kod limuzinskog modela, smanjiti sa 0,27 na 0,25, a kod karavana sa 0,28 na 0,26, što će biti melem za performanse i potrošnju. 

Paletu benzinskih motora otvara 3-cilindraš 1.0 TSI turbo s direktnim ubrizgavanjem s 95 i 116 KS, a tu su i novi 1.5 TS s tehnologijom isključivanja cilindara u radu i 2.0 TSI s 200 KS, ači i premium model RS s 300 KS.

U dizelskoj će ponudi biti novi turbodizelaš 2.0 TDI, a tu je i 1.6 TDI u dorađenoj verziji koja nadmašuje eko norme EU6d, s 95 i 116 KS. Novost je plug-in hibridna verzija, s turbobenzincem 1.5 TSI sa 150 KS i elektromotorom od 75 KS od 252 KS i 590 Nm. Samo na struju moći će se voziti 55 km.

Po prvi put će stići e-Octavia, potpuno električnoj verzija, po tehnologiji e-Golfa.

Pretpremijera se očekuje u ljeto ove godine u Frankfurtu, a u autosalone stiže na proljeće iduće godine.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...