Auto
DIREKTNO IZ ČEŠKE: Gledajte uživo na našem portalu predstavljanje nove Škode Octavije... (VIDEO)
11. Nov. 20190
Limuzinska i karavanska izvedenica Golfa VIII, rastegnuta na 470 cm, elegancijom i prvoklasnom izvedbom približava se premium klasi, uz benzince i dizelaše od 95 do 300 KS stiže i prva plug-in hibridna te električna e-Octavia
Auto
17. Jan. 2019
0
Škoda Octavia treće generacije, koja je predstavljena krajem 2012., a na većini se europskih tržišta počela prodavati početkom 2013., stigla je na dobro pripremljen teren. Utabali su ga modeli prve generacije, limuzinska izvedenica Golfa IV, i druge generacije, na mehaničkoj osnovi Golfa V.
Polako se bliži vrijeme za potpuno novi model četvrte generacije, koji se očekuje na salonu u Ženevi, početkom ožujka 2020.
Ovo je 10 važnih činjenica o Škodi Octaviji četvrte generacije:
Tradicionalna, limuzinska izvedenica Volkswagen Golfa. Prva je tehnološki ekvivalentna Golfu IV, druga Golfu V i VI, a treća Golfu VII. Po toj će 'formuli' Octavia četvrte generacije biti limuzinske izvedenice Golfa VIII.
Foto: Autozeitung
Proizvodit će se u osnovnoj, limuzinskoj verziji i karavanskoj Combi. Karavanska verzija imat će međuosovinski razmak od 270, a dužinu na 472 cm te će prtljažnikom od 610 do 1740 litara biti lider klase.
Octavia četvrte generacije približit će se premium izvedbi srednje klase (D-segmenta), bit će malo manja, ali komfornija od Passata!
Dužina će narasti s 466 na 470 cm, a dodatni će centimetri ići u korist komfora u unutrašnjosti. Procijenjeno je da rekordni prtljažnik (u limuzini od 590 do 1580, karavanu Combi od 610 do 1740 litara) nema potrebe povećavati.
Foto: Autozeitung
Koeficijent otpora zraka, kod limuzinskog modela, smanjiti sa 0,27 na 0,25, a kod karavana sa 0,28 na 0,26, što će biti melem za performanse i potrošnju.
Paletu benzinskih motora otvara 3-cilindraš 1.0 TSI turbo s direktnim ubrizgavanjem s 95 i 116 KS, a tu su i novi 1.5 TS s tehnologijom isključivanja cilindara u radu i 2.0 TSI s 200 KS, ači i premium model RS s 300 KS.
U dizelskoj će ponudi biti novi turbodizelaš 2.0 TDI, a tu je i 1.6 TDI u dorađenoj verziji koja nadmašuje eko norme EU6d, s 95 i 116 KS. Novost je plug-in hibridna verzija, s turbobenzincem 1.5 TSI sa 150 KS i elektromotorom od 75 KS od 252 KS i 590 Nm. Samo na struju moći će se voziti 55 km.
Po prvi put će stići e-Octavia, potpuno električnoj verzija, po tehnologiji e-Golfa.
Pretpremijera se očekuje u ljeto ove godine u Frankfurtu, a u autosalone stiže na proljeće iduće godine.
Auto
DIREKTNO IZ ČEŠKE: Gledajte uživo na našem portalu predstavljanje nove Škode Octavije... (VIDEO)
11. Nov. 20190
Auto
IZ ČEŠKE, BEZ GREŠKE: Potvrđeno, uskoro stiže nova Škoda Octavia, ali ne ona koju su svi očekivali…
14. Jun. 20190
Auto
NOVE FOTOGRAFIJE U PRIRODNOM AMBIJENTU: Ovako nova Škoda Octavia izgleda u prirodnom okruženju (FOTO)
05. Nov. 20160
Svijet
BIDEN UKINUO "ZABRANU ZA MUSLIMANE": Putnici kojima je Trump zabranio ulaz u SAD ponovo mogu...
Prije 9 min0
Politika
AMERIČKI AMBASADOR U BiH ERIC NELSON, OTVORENO: "Sramotno, malo se istražuje korupcija na..."
Prije 14 min0
Mini market
JEZIVE PRIJETNJE PROFESORU ADNANU ČIRGIĆU: Nakon što je procurio snimak koji je šokirao Crnu Goru, podignute krivične prijave
Prije 20 min0
Auto
OKRŠAJ NAJBOLJIH AUTONOMNIH VOZILA NA SVIJETU: Pogledajte utrku Tesle i Waymoa, mogli bi ste se iznenaditi kad vidite ko je pobjednik
Prije 24 min0
Auto
PRAGMATIČNI NIJEMCI OTKRIVAJU: Kako provjeriti je li vraćana kilometraža na polovnim vozilima
08. Mar. 20211
Auto
SENZACIONALNO: Japanski proizvođač automobila uspio je ono što ni Tesla nikada nije, model kojem ne treba niti vozač već je u prodaji, znamo i cijenu
07. Mar. 20210
Auto
IAKO SU BILI POD UPITNIKOM: Ovo su modeli koje Volkswagen neće ugasiti...
Prije 15h0
Auto
OKRŠAJ NAJBOLJIH AUTONOMNIH VOZILA NA SVIJETU: Pogledajte utrku Tesle i Waymoa, mogli bi ste se iznenaditi kad vidite ko je pobjednik
Prije 24 min0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.