NIJE LAKO, ALI BUDITE UPORNI: Evo koliko sedmično trebate vježbati da biste smršali...

Ali, ako mrzite da dižete tegove, nemojte to da radite, već izaberite neke druge vježbe jer je to jedini način da budete uporni i konzistentni

  • Zdravlje

  • 04. Feb. 2019  04. Feb. 2019

  • 0

Recimo da ste odlučili da počnete da vježbate kako biste smršali i sada se pitate koliko vremena sedmično treba da vježbate da biste skinuli taj višak.

U suštini, to zavisi od vašeg cilja. Ako biste da jednog dana postanete bodibuilder(ka), onda vjerovatno nije dovoljno da nekoliko dana u sedmici provedete po sat vremena u teretani.

Ali, ako ste prosječna osoba koja bi da "nabaci" malo mišića ili skine višak kilograma, fitness stručnjaci kažu da je dovoljno da trenirate između sedam i 45 minuta nekoliko puta sedmično.

Koliko ćete tačno trenirati zavisi od intenziteta vašeg treninga.

Naime, ako je riječ o treningu visokog intenziteta, jasno je da nećete moći dugo da izdržite, ali će trening svejedno biti efikasan.

Postoje tri glavna oblika tijela: ektomorf, mezomorf i endomorf.

Ektomorfni oblik tijela su tipično mršave osobe sa dugim rukama i nogama. Mezomorfni oblik su tipično mišićavi ljudi koji imaju veoma malo masti. Endomorfni tip su obično puniji ljudi koji imaju tendenciju skladištenja masti i najčešće imaju kruškasti oblik tijela.

Dok neki ljudi imaju dominantan jedan tip tijela, većina ljudi su miks sva tri tipa.

Klasični ektomorfni tip dobro reaguje na sve vrste treninga, ali generalno ovi ljudi malo teže grade mišiće. Odnosno, moraju da treniraju malo duže da bi mišići bili vidljivi. Ukoliko je ovo vaš tip tijela, preporučljivo je da podižete tegove, ali i da vremenom povećavate broj ponavljanja i serija.

Endomorfni tip trebalo bi da se fokusira na intenzitet vježbi, a preporučuju se višezglobne vježbe sa minimalnim odmorom. Fitness treneri kažu da su za ovaj tip tijela idealne vježbe otpora, ali i aerobne vježbe poput trčanja pomažu da istopite salo i izgradite mišiće.

Klasični mezomorfni tip tijela veoma lako izgrađuje mišiće. Oni lako povećavaju tonus mišića radeći vježbe niskog intenziteta, i dobro reaguju na sve vrste treninga.

Ipak, i pored toga koji oblik i tip tijela imate, važno je i da trening odredite prema svojim ličnim sklonostima. Dakle, ako mrzite da dižete tegove, nemojte to da radite, već izaberite neke druge vježbe jer je to jedini način da budete uporni i konzistentni.

Trening bi trebalo da vam bude uživanje, zato pronađite ono što vama odgovara.

(SB/Mondo)

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...