„SB“ RECENZIJA; OVO MORATE POSLUŠATI: Genijalni Britanac objavio je album koji će vas „otpuhati“… (VIDEO)

„No.6 Collaborations Project“,  četvrti je po redu studijski album britanskog pop pjevača Eda Christophera Sheerana, poznatijeg kao Ed Sheeran

• 16. Jul. 2019  16. Jul. 2019

• 0

Publika je oduševljena novim albumom, napravljenim po uzoru na Edov „No.5 Collaborations Project“, iz 2011. godine. Album su 12. srpnja 2019. objavili Asylum i Atlantic Records.

Prva pjesma, od ukupno petnaest, objavljena je prije dva mjeseca kao prvi singl tada još nenajavljenog albuma. Uz glavni singl, duet „I don't care“ sa Justinom Bieberom, na njemu se nalaze i suradnje sa drugim zvijezdama američke glazbene scene, svih žanrova. Uz pop izvođače poput pjevačice Camile Cabello i pjevača Khalida nalaze se i poznati reperi poput Eminema, 50 Centa i Travis Scotta. Album nesumnjivo prelazi preko svih žanrovskih granica i ujedinjuje razne vrste glazbe. Svjetski glazbeni kritičari smatraju da je ovaj album, u trajanju od 49 minuta i 56 sekundi, zapravo više skup suradnji nego album kao takav, iako je publika oduševljena "novim" Edom.

Singl "Beautiful people", u suradnji sa dvadesetjednogodišnjim R'n'B pjevačem Khalidom, objavljen je 28. lipnja 2019. godine. Treći singl sa albuma, uz opuštajuću melodiju, potiče ljude da ostaju vjerni sebi i da ne postanu jedni od onih "predivnih ljudi" ovisnih o materijalnim stvarima. Pjesma je objavljena otprilike mjesec dana nakon još jednog Edovog hita "Cross me". Kantautor Khalid proslavio se pjesmom "Location" iz 2016. godine, a najnoviji hit mu je pjesma "Talk" objavljena u veljači ove godine. Singl "Beautiful people" strelovito se penje top ljestvicama. Iako nije dosegao slavu kao Edovi hitovi "Cross me" i "I don't care", bez sumnje je jedna od boljih pjesama s novog albuma.

Konačno, dvije godine nakon hita "River", na kojemu su zajedno radili Eminem i Ed, ponovno su se spojili u singlu

„Remember the Name“, no ovaj put u suradnji s poznatim reperom devedesetih, 50 Centom. Singl je to kojim dominira "old school vibe" koji će privući i novije generacije ali i stare obožavatelje repa, kakav je nekad bio. Eminem i 50 Cent imaju ne tako slavni singl "My life" s frontmenom grupe "Maroon 5" Adamom Levinom iz 2012. godine. No, pjesma "Remember the name" koja govori o ostvarenju snova i životnom putu čiji je cilj ostati upamćen, obećava uspjeh.

"Blow" je najneočekivanija pjesma na novom albumu Eda Sheerana. Naime, Ed je ovu pjesmu napravio u suradnji s Brunom Marsom i Chrisom Staplettonom, a niti jedan od njih ne bavi se istim žanrom. Bruno je poznat po svojim funk, pop i R'n'B hitovima, dok je Chris rijetko kad viđen na američkim top ljestvicama zbog country i blues žanra koji prevladava uz poneku rock pjesmu. Zanimljivo je što sva trojica sviraju gitare, ali svaki na različit način.

Producent pjesme je Bruno Mars, a zajedničkim snagama su napisali ne tako primjeren tekst pjesme koji govori o atraktivnoj i privlačnoj ženi na seksualizirani način. Na novom albumu Ed je sastavio razne žanrove, a jedini predstavnik countrya je Chris Stapleton.

Ukratko, Ed Sheeran objavio je album koji će vas na prvo slušanje naprosto „otpuhati“…

(SB)

loading...