ZA ONE S VEĆIM „ŠLAUFOM“: Evo što trebate učiniti da bi brzo smršavili bez gladovanja, a kad vas uhvati glad…

Stvari koje morate ispoštovati ukoliko želite smršaviti brzo i bez gladovanja

  • Zdravlje

  • 07. Avg. 2019  

  • 0

Vježbajte na pravi način

Vježbanje sagorijeva kalorije i masnoće te potiče rad metabolizma. Oni koji žele izgubiti kilograme vježbanjem često griješe jer ne paze na omjer unesenih kalorija i onih koje izgube vježbanjem.

Naše je tijelo biološki programirano da zadržava kilograme, pa kada počnemo vježbati, naše tijelo osjeća manjak energije i pojačava znakove gladi. Ako ne pripazite, nakon vježbanja mogli biste pojesti sve kalorije od onih koje ste izgubili.

Ne reagirajte na prvi osjećaj gladi

Neke osobe nailaze na teškoće kod mršavljenja jer im glad izaziva tjeskobu. Kad vas uhvati glad, poslužite se sljedećom metodom. Zapitajte se je li uistinu glad, ili samo ljutnja, tjeskobna, usamljenost ili umor?

Ako niste sigurni, isprobajte s jabukom.

Imajte na umu da nisu sve kalorije iste

Nije sva hrana jednaka bez obzira na identičan broj kalorija.

Zamijenite nezdrave grickalice cjelovitom hranom poput povrća, nemasnih izvora bjelančevina te zdravih masnoća. Ne bi bilo loše ni zapisivati što ste pojeli svakoga dana jer ćete na taj način biti dodatno motivirani za ostvarivanje svojeg cilja o idealnoj težini.

Najvažnije stvari

Bjelančevine zasićuju, grade mišiće i pokreću metabolizam. Ljudi koji se trude smršavjeti trebali bi jesti dvostruko više od preporučene dnevne doze proteina (0,8 grama za svaki kilogram težine) jer tako gube više pohranjene masnoće. Dobri izvori bjelančevina su meso, riba, jaja, grahorice, tofu i mliječni proizvodi poput jogurta.

Teško se prejesti ako jedete mnogo povrća. Pola kilograma brokule količinski je puno hrane, ali sadrži tek 90-ak kalorija. S druge strane, trebalo bi ograničiti unos voća. Iako voćke imaju mnogo zdravih prehrambenih vlakana, sadrže i dosta šećera koji debljaju.

Važne su masnoće biljnog porijekla poput maslinova ulja, avokada ili orašastih plodova ne samo za organizam već će i manjak ovih nutrijenta izazvati razdražljivost.

Ne preskačite obroke

Loša odluka je preskakanje obroka. Koliko kilograma želite izgubiti ovisi o tome i koliko hrane trenutno jedete. Zato pokušajte svakodnevno smanjiti unos hrane za 500 do 1.000 kalorija. S prehranom od 1.500 kalorija podijeljenih na 3 do 5 obroka nećete skapavati od gladi, a vidjet ćete rezultate.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...