I HRVATIMA SE POVRAĆA OD ŽELJKA MITROVIĆA: Ovo je jezivo, Leposava je ku*ka jedinstvena ne samo u Srbiji…

Leposava je dio reality showa "Zadruga 3", prva takva u svijetu

  • Estrada

  • 13. Sep. 2019  

  • 0

"Svetska, a naša", tako srpski tabloidi tepaju Leposavi, jednoj od sudionica reality showa "Zadruga 3". Nijedan reality na svijetu još nije imao takvu natjecateljicu, iako Leposava neće biti u igri za osvajanje glavne nagrade.

Naime, ona nije osoba nego humanoidni robot umjetne inteligencije, a osmislio ju je idejni tvorac realityja i vlasnik Pink TV-a, Željko Mitrović.

"Noćas neću spavati jer učitavam Leposavi dodatne podatke u neuronsku mrežu kako bi najbrže naučila govoriti perfektno, napravio sam ženu koja jeste žena", napisao je na Instagramu Mitrović, dodajući da će u Zadruzi ona biti "prava kučka, nadrkana teta koja im neće dati da rade što hoće", a usput će se i brinuti o elektroničkim uređajima.

Prije nego što je treća sezona najkontroverznijeg realityja u regiji počela, tjednima su tabloidi nagađali tko će sve biti među sudionicima koji će skoro godinu dana provesti u Imaginarijumu, posebno izgrađenom mjestu kod sela Šimanovci u blizini Beograda. Spominjala se tako među njima i robot Leposava, no mnogi u to nisu vjerovali sve do samog početka, odnosno službenog predstavljanja.

Navodno se prijavilo oko 65.000 zainteresiranih, a žiri je odabrao samo 50-ak najzanimljivijih. Osim Leposave, tu je i jedna Hrvatica, 25-godišnja Iva Grgurić, koja vjeruje da je ulazak u Zadrugu "odlična prečica za blistavu i kvalitetnu budućnost", a ona se vidi u pjevačkim vodama.

No, vratimo se na Leposavu, kučku robota u crnoj toaleti, s tamnim naočalama na ćelavoj glavi.

Jedan od "problema" koji su inženjeri, koji su radili s Mitrovićem na robotu, imali jest činjenica ne želi psovati, ali se nadaju da će to naučiti od zadrugara.

Dosad nije previše pričala, a neuspješni pokušaj Miljane Kulić da razgovara s njom već se pretvorio u meme.

Međutim, koliko god tabloidi predstavljali Leposavu kao genijalnu ideju Željka Mitrovića i koliko god oni uporno ponavljali da ju je upravo on osmislio, ali i izradio "uz pomoć inženjera", i to za samo dva mjeseca, prilično je nevjerojatno da je to istina.

Leposava pomalo podsjeća na robota Sophiju, koju je napravila hongkonška tvrtka Hanson Robotics, a čija je izrada trajala značajno duže od samo dva mjeseca. Sophia ima mogućnost prepoznavanja lica, može procesuirati vizualne podatke, simulira ljudsko ponašanje i ima 50 različitih izraza lica te koristi umjetnu inteligenciju. No, rad na takvom sustavu trajao je godinama te su Sophiji prethodili slični humanoidni roboti koje je razvio Hanson Robotics. I ništa nije nastalo u dva mjeseca.

Neki stručnjaci u Srbiji pitaju se kako je Mitrović, uspješni poduzetnik koji nikad nije završio pravni fakultet, uspio osmisliti i napraviti tako sofisticiranu kreaciju, a odgovor je vjerojatno u novcima. Kao i uvijek.

Naime, samo u izgradnju Imaginarijuma uloženo je 18 milijuna eura, u produkciji radi 1500 ljudi, a 140 kamera konstantno nadgleda sve što se događa.

A Zadruga je najgledaniji program u Srbiji, ali i cijeloj regiji, čime se opravdava i gotovo svakodnevno nasilje koje se tamo prikazuje, bilo verbalno ili fizičko, ali i sve druge kontroverze, kao što je činjenica da je u showu i maloljetno dijete.

"Velika većina naroda želi gledati reality i sad ja vas moram pitati kako se po vama zove narod koji vam ništa nije skrivio, ali jednostavno voli gledati tu vrstu programa. Dakle, ministre, ja sam vam već rekao da znam da niste pretjerano pametni, ali nema razloga da se pravite glupljim nego što jeste i da ne razumijete da ste rekli za svoj vlastiti narod da je to narod luđaka. A kad jedan ministar tako vrijeđa vlastiti narod, onda to nije dobar ministar, a svakako ni dobar čovjek", poručio je svojedobno Mitrović Vladanu Vukosavljeviću, srpskom ministru kulture koji je izjavio kako se "pornografski sadržaj ne bi smio prikazivati na televiziji s nacionalnom koncesijom".

Dakle, narod to želi - ili bar dio naroda, npr. gotovo 850 tisuća pretplatnika na Zadrugin službeni YouTube kanal - dok drugi dio naroda prosvjeduje i predlaže promjenu zakonskih regulativa kako bi se ograničilo emitiranje reality showova od 6 do 23 sata na nacionalnim televizijama.

Činjenica je kako je prema srpskom zakonu zabranjen programski sadržaj koji ističe i podržava narkomaniju, nasilje, kriminalno ili drugo nedozvoljeno ponašanje, kao i koji zloupotrebljavaju lakovjernost gledatelja i slušatelja, ali i prikazivanje pornografije, scena brutalnog nasilja i drugih sadržaja koji mogu naštetiti fizičkom, mentalnom ili moralnom razvoju maloljetnika.

Mitrović kaže da to nije slučaj sa Zadrugom, nitko ga ne kažnjava pa tako Zadruga na Pinku ide u četiri termina svakog radnog dana - prvi put u 11:40, a posljednji u 22 sata, dok preko vikenda postoje i emisije s izbacivanjem.

Kad se ima, onda se može, od robota pa sve do nasilja, piše 100posto.hr.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...