Hronika
DRAMA U ZRAKU: Boeing 777 prinudno sletio, tokom polijetanja otpala mu je guma, procurile snimke s lica mjesta...
08. Mar. 20240
Kompanija Boeing CO izvijestio je da je jučer uspješno završen pokusni let njegovog novog modela zrakoplova 777X, najvećeg dvomotorca na svijetu.
HiTec
26. Jan. 2020
1
Zrakoplov 777X, veća i efikasnija inačica uspješnog Boeinga 777 mini-jumbo, poletio je iz komercijalne baze u okolici Seattlea jučer u 10:09 po mjesnom vremenu, a sletio u 14 sati. Snažni vjetrovi prisilili su kompaniju da ovaj tjedan dvaput odgodi pokusni let.
Daljnja testiranja i certificiranja trajat će mjesecima prije nego što ta letjelica postane operativna u Emiratima 2021. godine.
Avion dug 77 metara
Boeing je ranije objavio da će njegov dosad najveći dvomotorac, dizajniran za prosječno 406 ljudi, prvi put poletjeti početkom ove godine, a prva isporuka očekuje se sljedeće godine. Prvotno je bilo predviđeno da se prva isporuka obavi sredinom ove godine, što nije moguće zbog problema u razvoju.
Taj 77 metara dug avion je znatno veći od svojih prethodnika 777-300ER-a i aviona Airbus A340-600. Čak i malo duži od dosadašnjeg rekordera 747-8, zadnje verzije aviona Queen of the Skies.
Zahvaljujući svojoj dužini, avion je dizajniran tako da se u njega može smjestiti između 400 i 425 putnika u dvije klase. Broj sjedišta će varirati ovisno o zahtjevima određenih aviokompanija.
Najduži putnički avion na svijetu Boeing 777X službeno je predstavljen Upravi Boeinga u glavnom proizvodnom pogonu tvrtke u Everettu u Washingtonu u ožujku prošle godine. Službeno predstavljanje aviona bilo je pojednostavljeno i održano u glavnom proizvodnom pogonu kompanije kako bi se odala počast stradalima u Boeingovom modelu 737 MAX 8.
Zrakoplovi 737 MAX globalno su prizemljeni u ožujku nakon dvije nesreće u kojima je poginulo 346 ljudi. Istraga je utvrdila kako su softver i senzori pridonijeli nesreći jer piloti nisu mogli kontrolirati zrakoplove.
Prodano je 309 tih aviona
Zrakoplov 777X prvotno je trebao obaviti prvi pokusni let u ljeto prošle godine, ali je odgođen do 2020. zbog problema s motorima GE9X koje proizvodi General Electric. Problemi su se pojavili i u rujnu prošle godine tijekom konačnog testiranja opterećenja kada su eksplodirala vrata zrakoplova.
Konačni testovi opterećenja zrakoplova podliježu "teretima i naporima koji prelaze uobičajena operativna opterećenja", a nadgledaju ih inspektori Federalne uprave za zrakoplovstvo (FAA) kao dio postupka certificiranja zrakoplova, rečeno je nakon tog incidenta.
Boeing je objavio da je prodao 309 letjelica tog tipa.
Hronika
DRAMA U ZRAKU: Boeing 777 prinudno sletio, tokom polijetanja otpala mu je guma, procurile snimke s lica mjesta...
08. Mar. 20240
HiTec
AMERIKANCI SE POHVALILI NOVIM ČUDOM: Svemirska letjelica oborila vlastiti rekord u kontinuiranom...
10. Jul. 20220
HiTec
AMERIKANCI OTIŠLI KORAK DALJE: Boeing oprema bombardere B-52 novim sistemom...
13. Jan. 20220
Ekonomija
GIGANT NA KOLJENIMA: Jedna od najvećih svjetskih aviokompanija u ogromnim gubicima, prijavili su "minus" od čak...
29. Apr. 20210
Politika
ZIJAD BEĆIROVIĆ OBJAŠNJAVA: "Dodik sada tumači rezoluciju po njenom duhu, a ne slovu. Rezolucija ne nameće kolektivnu krivicu" (VIDEO)
Prije 1h0
Vijesti
BEĆIROVIĆ S AMBASADORIMA KVINTE: "Odlučno ćemo se suprotstaviti svima koji pokušavaju destabilizovati BiH"
Prije 1h1
Sport
IZ ČELIKA SAOPĆILI TUŽNU VIJEST: Preminuo bivši fudbaler Emir Grcić
Prije 1h0
Vijesti
EUFOR VJEŽBA SA ORUŽANIM SNAGAMA BiH: Pogledajte kako izgleda situacija na terenu (VIDEO)
Prije 1h0
HiTec
AMERIKANCI POSTAVILI ULTIMATUM KINEZIMA: Prodajte svoj udio u platformi ili zabranjujemo TikTok!
24. Apr. 20240
HiTec
UDAR NA POPULARNU MREŽU: Zašto TikToku prijeti zabrana u SAD-u, evo što trebate znati
Prije 13h0
HiTec
DIREKTOR TIKTOKA: "Pobijedit ćemo zabranu, ne idemo nigdje iz Amerike"
24. Apr. 20240
HiTec
NOVA APLIKACIJA NA PLATFORMI X: Elon Musk pravi konkurenciju YouTubeu?
Prije 14h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.