MNOGI ĆE SE IZNENADITI: Ovo su najbogatije svjetske i evropske kompanije, njihove zarade mjere se u milijardama…

Web stranica How Much objavila je grafički prikaz 100 najvrjednijih marki na svijetu

  • Ekonomija

  • 24. Feb. 2020  

  • 0

Korišteni su podaci organizacije Brand Finance. Analitičari su uzeli u obzir različite parametre za izračun vrijednosti brenda, uključujući ulaganja u marketing, dionički kapital itd. Ovo je 10 najvrjedinijih brendova na svijetu:

Amazon: 221 milijarda dolara (maloprodaja)

Google: 160 milijardi dolara (tehnologija)

Apple: 141 milijarda dolara (tehnologija)

Microsoft: 117 milijardi dolara (tehnologija)

Samsung Group: 94 milijarde dolara (tehnologija)

ICBC: 81 milijarda dolara (banarstvo)

Facebook: 80 milijardi dolara (mediji)

Walmart: 78 milijardi dolara (maloprodaja)

Ping An: 69 milijardi dolara (osiguranje)

Huawei: 65 milijardi dolara (tehnologija)

Prema ovom rangiranju, najjači evropski brend je Mercedes, koji je ukupno na 11. mjestu. Druge evropske kompanije pri vrhu liste su Volkswagen, BMW, Shell, Porsche, Deutsche Telekom, Ikea, Total, Allianz, Nescafe, Gucci, Siemens, Bosch…

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...