ASTRONOMI OBJAVILI VAŽNU VIJEST: Zemlja je dobila novog malog pratitelja, u orbitu je ušao prije tri godine...

Asteroid uhvaćen u Zemljinoj gravitaciji nazvan je '2020 CD3'.

• Šareni svijet

• 27. Feb. 2020

Jedan asteroid očigledno je uhvaćen u gravitaciji planete Zemlje i astronomi kažu da bi to mogao biti njen novi svemirski susjed, bar nakratko, piše Beta, pozivajući se na američki tehnološki portal CNET.

Astronomi iz projekta pretrage svemira "Catalina Sky Survey", koji finansira NASA, kažu da su primijetili da je jedan asteroid uhvaćen Zemljinom gravitacijom.

"Zemlja je privremeno zaroblila jedan novi predmet - mogući mini-mjesec koji je nazvan '2020 CD3'", objavio je Kasper Virzchos, učesnik tog projekta.

Dodao je da je tokom noći 15. februara, njegov tim iz "Cataline" uočio taj predmet - mali asteroid čiji prečnik je po njegovoj računici svega 1,9 do 3,5 metra.

U orbitu ušao prije tri godine

Zvanična svjetska organizacija koja se time bavi – "Centar za male planete", potvrdila je da je taj predmet blizu Zemlje i da izgleda da je ušao u orbitu oko nje prije oko tri godine.

To je tek drugi od oko milion poznatih asteroida za koji se zna da je ušao u Zemljinu orbitu, napisao je Virchos i time objasnio da je to zato važno otkriće.

Prethodni sličan asteroid, nazvan "2006 RH120", takođe otkriće "Cataline", oblijetao je Zemlju 18 mjeseci tokom 2006. i 2007. godine.

Sjedište projekta "Catalina" je u Lunarnoj i planetarnoj laboratoriji Univerziteta Arizone, u gradu Tucsonu, gdje radi i astronom-istraživač Virchos.