BITKA ZA „B“ SEGMENT: Njemački novinari napravili usporedni test najboljeg što imaju VW, Opel, Renault, Peugeot i Hyundai, a pobjednik je…

Mnogi eksperti prognoziraju kako će, kad se konačno situacija sa koronavirusmo smiri, dosta vozača umjesto skupocjenih kompakata iz C-segmenta i srednje klase (D-segment) birati modele niže klase (B-segmenta)

  • Auto

  • 03. Apr. 2020  

  • 0

Novinari uglednog njemačkog Autozeitung.de usporedili su neke od najatraktivniji modela u tom segmentu, pa su na „megdan“ izašli Opel Corsa, Peugeot 208, Volkswagen Polo, Renault Clio i Hyundai i20.

Opel Corsa 1.2 Di Turbo opremljena je PSA-ovim 3-cilindarskim turbobenzincem, koji iz 1199 cm razvija 100 KS i 205 Nm. Do stotke ubrzava za 10,4 sekundi i u ovom je testu imala najkraći zaustavni put – pri 100 km/h (toplo/hladno, 35,0/34,0) i trošila 6,2 litre.

Peugeot 208 PureTech 100 sa istim 3-cilindrašem, ali sa 101 KS i 205 Nm, najbolje ubrzava -za  9,9 s do stotke i 24,0 s do 150 km/h, pri 100 km/h se zaustavlja za 35,5/34,4 m i troši 6,3 litre.

Renault Clio TCe 100 iz 999 ccm razvija 100 KS i 160 Nm, do 100 km/h ubrzava za 10,7 s, do 150 km/h najbolje u ovom testu – za 23,9 s. Postiže 187 km/h, pri 100 km/h se zaustavlja u 36,2/35,3 m i troši 6,5 litara.

Volkswagen Polo 1.0 TSI iz 999 ccm nominalno daje najmanju snagu – 95 KS, ali ima okretni moment od 175 Nm. Do 100 km/h ubrzava za 10,4 s i postiže 187 km/h. Zaustavlja se u 35,4/35,0 m i troši 6,2 litre.

Hyundai i20 1.0 T-GDi s 998 ccm, 100 KS i 172 Nm, do 100 km/h ubrzava za 10,5 s, postiže 190 km/h, zaustavlja se pri 100 km/h za 36,5/36,1 m i prosječno troši 6,9 litara

Zaključak urednika njemačkog portala je sljedeći: Volkswagen Polo i Renault Clio pobijedili su Opel Corsu i Peugeot 208, a kompletne rezultate možete vidjeti u nastavku.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...