U SKLADU SA NOVIM ŽIVOTNIM PRAVILIMA: I Hyundai mijenja logo, a Mercedes smanjio zvijezdu

Nakon Audija i Volkswagena još su neki proizvođači promijenili izglede svojih logotipa

  • Auto

  • 07. Apr. 2020  07. Apr. 2020

  • 0

Uslijed pandemije koronavirusa pravilo društvenog distanciranja je vjerojatno najvažnija mjera u suzbijanju širenja. VW grupa se aktivno uključila u promociju te mjere, a aktivni su i neki drugi.

I dok čekamo da Kia promijeni svoj logo, navodno u smjeru modernijeg slovnog zapisa, Hyundai je jednostavno morao reagirati. Naime, njegov logo u obliku nakošenog slova H zapravo prikazuje rukovanje dvije osobe. Kako je jedino preporučljivo rukovanje ono laktovima, Korejci su sada taj logo malo osvježili.

Aktivan je i Mercedes, koji je na društveno distanciranje uputio smanjenjem zvijezde u svom logotipu, a sve kako bi se odvojila od prstena koji je okružuje. Dobra je vijest kako se radi tek o prigodnim promjenama za potrebe aktivnosti na društvenim mrežama. 

(Index.hr)      

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...