BH. KOMPANIJA, NAKON PROBOJA NA HOLANDSKO TRŽIŠTE, IMA NOVE PLANOVE: "U pripremi novi proizvodi i ulazak u velike trgovačke centre"

"Početkom godine počeli smo raditi na uspostavljanju komunikacije s nama poznatim inozemnim kupcima, odnosno distributerima, s kojima smo ranije imali uspješnu saradnju", kaže Armin Hodžić.

  • Ekonomija

  • 04. Jun. 2020  04. Jun. 2020

  • 0

Kompanija Mak Zara, domaći proizvođač premium brendova pralina i čokolada, realizovala je prošle sedmice prvi izvoz na EU tržište.

Radi se o izvozu na zahtjevno holandsko tržište sa proizvodima iz kategorije suho voće u čokoladi. Kako je za eKapiju istaknuo Armin Hodžić, direktor kompanije Mak Zara, dan nakon realizovanog prvog izvoza dobili su novu narudžbu za Holandiju.

"Počeli smo početkom godine raditi na uspostavljanju komunikacije s nama poznatim inozemnim kupcima, odnosno distributerima, s kojima smo ranije imali uspješnu saradnju. Među prvim partnerima koji su izrazili želju za saradnjom je bila firma Edex Food iz Holandije. Odmah smo dobili i novu narudžbu za Holandiju, što nas posebno raduje i nadamo se da ćemo nastaviti ovaj trend povećanja količina i prodaje prema ovom tržištu", navodi Hodžić.

Pojašnjava da je tržište Holandije vrlo zahtjevno i specifično.

"Naprimjer, na ovom tržištu deklaracije i nutritivne tablice trebaju biti na četiri jezika te ima određene specifičnosti koje se trebaju zadovoljiti kako bi roba uopšte mogla ući u državu. Ovaj dio smo savladali, naredna faza je pozicioniranje na tržištu i odabir holandskih trgovaca koji će proizvod nuditi krajnjim potrošačima", dodaje Hodžić.

alt

Također, ističe, u dogovorima su s nekoliko drugih potencijalnih inozemnih kupaca iz različitih država, ali dodaje da još ne žele da objelodane detalje dok posao ne bude realizovan.

"Saradnje sa partnerima izvan BiH nas 'tjeraju' da pratimo zahtjeve i trendove njihovih tržišta, koji su pozitivno iskustvo za kompaniju i naše tržište.

Uz daljnje širenje domaćeg i inozemnog poslovanja, iz ove kompanije najavljuju i nove proizvode, kao i ulazak u velike trgovačke centre.

"U prethodne dvije godine radili smo na konsolidaciji poslovanja kompanije Mak Zara, što je uključivalo i definisanje asortimana sa ciljem povećanja potražnje za našim proizvodima na domaćem tržištu, u toj namjeri smo poprilično bili uspješni i zadovoljni ostvarenim rezultatima u 2019. godini", ističe Hodžić te dodaje da je plan da u početnom periodu plasiraju dio kroz bolja prodajna mjesta, gdje imaju lakši pristup za ulistavanja i lakše dogovore sa kupcima. Želja je, kaže, da se u ovom segmentu tržišta dokažu i da idu s nastupom ka velikim trgovačkim lancima.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...