TESTIRALI PRAGMATIČNI NIJEMCI: Veliki test otkriva sve, doznajte jesu li na novom Golfu bolje prošle kineske ili obnovljene gume…

Zanimljivo testiranje proveli su njemačka organizacija TÜV SÜD i švicarski magazin "Auto-illustratedierte".

  • Auto

  • 19. Avg. 2020  19. Avg. 2020

  • 0

Naime, uzeli su premium gumu Goodyear EfficientGrip Performance 2, kineski proizvod Goodride SA37 Sport te njemačku obnovljenu gumu King-Meiler STREAX. Dimenzije su 225/45 R 17 W – gume su predviđene za brzinu do 270 kilometara na sat.

Na testnom poligonu podvrgnuli su ih klasičnim naporima kako bi ustanovili koja je bolja. Obnovljena guma štedi do 70 posto na materijalima te oko 30 posto u emisijama ugljendioksida prilikom proizvodnje. Kako nastaju obnovljene ili protektirane gume? Prvo se gledaju moguća oštećenja. Ako su ona velika, guma se odbacuje, a ako ih nema, ide se dalje u postupak. S guma se struže gazni sloj i posebnim tehnikama zalijepi se drugi (lijepljenje pod pritiskom).

Test je proveden s novim Volkswagen Golfom, a već je kočenje na suhom od 100 km/h do 0 km/h pokazalo razlike – Goodyearu je trebalo 36 metara, Goodrideu 36.8 metara, a King Maileru 38.3 metara, prenosi „Slobodna Bosna“.

Na kočenju na mokrome (80-0 km/h) najkraći zaustavni put imao je Goodyear (35.1 m), pa slijede Goodride (40 m) i King Meiler (40.5 m).

Na mokroj kružnoj stazi testirana je lateralna izdržljivost – Goodyear je opet pobjednik i stazu je prešao za 14,33 sekunde, slijedi King Mailer sa 14,77 sekundi, a treći je Goodride sa 14,79 sekundi.

Na testnom poligonu za akvaplaning neočekivano je pobijedio Goodride – s kineskim je gumama Golf izgubio kontrolu pri 82,4 km/h, s Goodyear gumama rezultat je bio 79,3 km/h, a s King-Mailerom 78,2 km/h.

U testnom laboratoriju provedeni su testovi izdržljivosti i brzine (270 km/h) i u tom posljednjem testu pukla je guma King-Mailer. Zbog toga je nakratko prestala prodaja ovih guma. Stručnjaci su morali provjeriti šta je razlog. Ostale dvije gume prošle su oba testa.

Ukupno, u većini parametara, premium Goodyear se očekivano pokazao najboljim.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...