DEŠAVA SE I NAJVEĆIMA: Volkswagen gubi 415 eura po autu, ali gora je još jedna slavna marka...

Velike razlike u gubicima mnogo govore o strukturi poslovanja pojedinih kompanija.

  • Auto

  • 26. Avg. 2020  26. Avg. 2020

  • 0

I nema sumnje kako je kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa jedna od najvećih u modernoj historiji, a posebno jako je udarila autoindustriju. Za oporavak neće biti dovoljni mjeseci, već će za neke trebati i godine, procjenjuju pojedini stručnjaci. 

Kako bi bolje spoznali razmjere krize, njemački Handesblatt objavio je studiju koja pokazuje cijenu krize po svakom prodanom automobilu.  

A rezultati su iznenađujući. Primjera radi, Volkswagenu je prodaja opala za 28 posto, Toyoti za 29 posto, a pretočeno na automobile, to znači minus od 415 eura po autu za Volkswagen, dok je Toyota zaradila 533 eura po svakom autu. Još je bolje prošao PSA koncern s Opelom i zaradio 707 eura po autu. Pritom valja imati na umu kako VW ubire plodove oporavka s kineskog tržišta, gdje PSA gotovo da i nije prisutan.

Jezikom brojeva, gubitak prije poreza u prvoj polovici ove godine je za VW 1,4 milijarde eura, dok je u istom periodu lani VW ostvario 9,6 milijardi plusa.

I rezultati u premiumu su zanimljivi. Najviše je izgubio BMW, čak 1.100 eura po autu, dok su Mercedes i Audi u minusu oko 600 eura po autu. Istovremeno je Volvo s istim padom prodaje gubio tek 343 eura po autu.

Naravno, nije cjelokupna njemačka autoindustrija u minusu. Tako je Porsche još u debelom plusu sa zaradom od 10.000 eura po automobilu. Svijetli primjer „preko bare“ je Tesla Motors. Oni, pak, zarađuju 3.000 eura po autu. Autor studije, dr. Ferdinand Dudenhöffer procjenjuje kako je pozitivan rezultat dio mešetarenja s CO2 certifikatima.

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...