LANI UBRANO 11 MILIONA KM: Ko gubi, a ko profitira od takse sa sarajevskog aerodroma

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je odluku o obustavljanju takse po odlaznom putniku sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo za razvoj zračnog prometa do 31. decembra 2021. godine.

  • Ekonomija

  • 24. Okt. 2020  24. Okt. 2020

  • 1

Ukidanje ove naknade trebalo bi rezultirati smanjenjem cijena avionskih karata na zadovoljstvo putnika, kao i aviokompanija koje saobraćaju sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Taksa je uvedena na osnovu odluke Vlade Federacije Bosne i Hercegovine 2005. godine radi razvoja civilnog zrakoplovstva u Federaciji Bosne i Hercegovine, a primjenjivala se samo na kompanije koje posluju na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.

Naknada od 10 eura po odlaznom putniku sa sarajevskog aerodroma korištena je uglavnom za rekonstrukciju i razvoj još dva aerodroma u Federaciji Bosne i Hercegovine (mostarski i Međunarodni aerodrom Tuzla). Prošle godine je sarajevski aerodrom naplatio 11.272.191 KM spomenutog poreza, navodi blog Flyingbosnian.

Ironično je da glavni aerodrom u zemlji ubire ovaj porez samo da bi podržao Zračnu luku Mostar, koja je djelimično u vlasništvu strane kompanije - Zračne luke Zagreb. To, također, korenspondira s aerodromom Tuzla, koji podržava stranu aviokompaniju "Wizz Air", sa ogromnim popustima za rad aerodroma sredstvima prikupljenim na aerodromu Sarajevo, navodi ovaj blog.

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...