HVALA MU ZA SVE: Viber slavi deset godina i ima novosti, a tiču se - plaćanja

Rakuten Viber, vlasnik jednog od vodećih svjetskih appova za laku i besplatnu komunikaciju, slavi svoju prvu deceniju i predstavljanjem nove usluge Chatbot Payments najavljuje širenje na tržište finansijskih tehnologija. Osim standardnih messaging funkcionalnosti, korisnici Vibera odsad će platformu moći koristiti i za kupovinu proizvoda i usluga, a za plaćanje će im na raspolaganju biti Google Pay ili neki drugi nativni oblik mobilnog novčanika.

  • HiTec

  • 28. Okt. 2020  28. Okt. 2020

  • 0

Ovaj potez predstavlja prekretnicu u Viberovom širenju ponude izvan okvira samog messaginga, a kompanija nastavlja razvijati platformu koja pokriva sve potrebe svojih korisnika, uz već, kako kažu, priznatu besprijekornu zaštitu privatnosti. Usluga će u početnoj fazi biti aktivirana na ukrajinskom tržištu, a Viber je tokom 2021. planira postepeno uvoditi i u ostale zemlje.

Kako društvene platforme i instant messaging rastu i razvijaju se, korisnici očekuju i dodatne usluge koje se ne svode samo na emotikone, GIF-ove i videopozive. Zašto koristiti 20 različitih appova za društvene mreže, plaćanje i dostavu hrane i to sve uz već postojećih pet različitih appova koje koristimo za slanje poruka? Već 2017. godine, 64 posto milenijalaca iskazalo je interes za P2P rješenja u messaging aplikacijama. Taj je postotak otad samo rastao, a pandemija je dodatno ubrzala potrebu za kvalitetnim rješenjima pomoću kojih ćemo gotovo sve moći obavljati online. Viber je, stoji u najavi, prepoznao tu potrebu i najavio širenje ponude svojih usluga u smjeru finansijskih tehnologija - usluga digitalnog plaćanja koju će nuditi i posebno adresirati očuvanje korisničke privatnosti.

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, direktno kroz autorizirane chatbotove trgovaca. Ukoliko to njihova banka podržava, korisnici u svoj nativni smartphone novčanik mogu dodati svoju kreditnu ili debitnu karticu, a opcija plaćanja postaje dostupna za svaki chatbot kreiran pomoću Viberovog nativnog chatbot app programerskog sučelja (API). Sa strane trgovaca, firme koje žele primati uplate, jednostavno se povežu s pružaocem platnih usluga koji podržava ovaj oblik plaćanja, kreiraju chatbota na Viberu i omoguće plaćanje kroz njega. Viberova chatbot platforma ima nekoliko ključnih prednosti:

  • Štedi vrijeme: Chatbot Payments usluga omogućava kupovinu u par klikova, izravno na Viberu.
  • Multifunkcionalnost: Krajnji korisnici sada putem chatbota mogu plaćati i za usluge koje već koriste (režije, dostava, prijevoz itd.)
  • Sigurnost: Sve povjerljive informacije povezane s plaćanjem su šifrirane i nedostupne chatbotu, Viberu ili bilo kojoj trećoj strani.
  • Poslovni benefit: Bilo da se radi o manjem, srednjem ili većem poslovanju, pomoću Chatbot Payments usluge pokretanje vlastitog Viber kanala za povezivanje s klijentima i primanje uplata izrazito je jednostavno i brzo.
  • Skalabilnost: Brzi plasman na tržište u svakoj zemlji u kojoj su dostupni mobilni novčanici.

Kako najavljuju, Viber će kroz idućih mjesec dana sarađivati s pouzdanim bot developerima i pružateljima platnih usluga kako bi nova funkcionalnost bila što prije dostupna. Osim u Ukrajini, Viber Chatbot Payments planira aktivirati i na ostalim tržištima početkom iduće godine.

"Izrazito smo ponosni što se Viber razvija i van okvira samog messaginga i na svjetskom nivou se pozicionira kao integralna platforma koja svoje korisnike cijeni kao ljude, a ne kao publiku za oglase.

Privatnost i sigurnost korisnika od najveće su važnosti. To ne vrijedi samo kod prijenosa informacija putem poruka, već i kod plaćanja i drugih aspekata digitalne komunikacije. Naša je misija korisnicima osigurati pristup sigurnoj alternativi za upravljanje svojim plaćanjem", izjavio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Vibera.

(SB/Tportal) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...