Auto
STRUJI STRUJA: Cijene električnih automobila uskoro bi vas mogle iznenaditi…
12. Mar. 20240
U strategiji, koja bi trebala biti objavljena ove sedmice, Evropska komisija iznijet će mjere kojima želi smanjiti emisiju stakleničkih plinova koje stvara transportni sektor, a koja čine četvrtinu ukupnih evropskih emisija.
Ekonomija
08. Dec. 2020 08. Dec. 2020
1
Evropska unija želi da do 2030. godine na cestama ima najmanje 30 miliona vozila s nultom emisijom stakleničkih plinova, po nacrtu dokumenta koji je Reuters dobio na uvid.
U strategiji, koja bi trebala biti objavljena ove sedmice, Evropska komisija iznijet će mjere kojima želi smanjiti emisiju stakleničkih plinova koje stvara transportni sektor, a koja čine četvrtinu ukupnih evropskih emisija.
"Cilj da Evropa do 2050. godine bude klimatski neutralna ne može se ostvariti a da se ne uvedu veoma ambiciozne mjere za smanjenje ovisnosti transporta o fosilnim gorivima", navodi se u dokumentu.
Za to će biti potrebno "najmanje" 30 miliona vozila s nultim emisijama do 2030. godine, navodi se, prenosi Hina.
To je ogromno povećanje u odnosu na 1,8 miliona električnih i plug-in hibridnih vozila, koliko ih je, prema podacima Međunarodnog vijeća za čisti prevoz, bilo registrirano u Evropi krajem prošle godine.
Hibridna vozila nisu vozila s nultim emisijama.
No, industrija upozorava na manjak infrastrukture za čiste automobile.
Dokument EU-a procjenjuje kako će Evropi trebati tri miliona javnih lokacija za napajanje vozila i 1.000 stanica za napajanje vodikom do 2030. godine.
Evropa sada ima oko 200.000 lokacija za napajanje električnih vozila.
Iz EU-a najavljuju kako će iduće godine objaviti plan za rješavanje tog problema.
Komisija nije željela komentirati nacrt dokumenta dok ga službeno ne usvoji i objavi.
Unija će iduće godine predložiti strožije standarde za emisiju ugljendioksida za automobile i kombije od 2025. godine, a u nacrtu dokumenta navodi se da bi pravila mogla obuhvatiti i autobuse.
U dokumentu se navodi, također, da bi se saobraćaj željeznicama visokih brzina u Evropi do 2030. godine mogao udvostručiti, a do 2050. godine i utrostručiti, dok avioni i brodovi s nultom emisijom moraju biti spremni za tržište do 2035. godine.
Auto
STRUJI STRUJA: Cijene električnih automobila uskoro bi vas mogle iznenaditi…
12. Mar. 20240
Auto
ANALIZA DW-a: Električni automobili još se uvijek loše prodaju u Evropi, ali u Kini su hit
13. Feb. 20240
Auto
KAKAV TESLA I BAKRAČI: Ovi električni automobili najbolje se nose s hladnoćom, na vrhu je iznenađenje…
05. Feb. 20240
Auto
SPREMA SE POTRES NA TRŽIŠTU: Poznata europska kompanija priprema niz jeftinijih električnih automobila, cijene ne prelaze…
22. Jan. 20240
Mini market
KONAKOVIĆ PROVOCIRA KOALICIONE PARTNERE: "Nakon plate na ruke - povrtak u robnu razmjenu!"
Prije 15 min0
Politika
AKADEMIK ESAD DURAKOVIĆ UPOZORAVA: "Dodikove namjere su ozbiljne, Konaković ga tetoši, podilazi mu, sastaju se po birtijama"
Prije 19 min0
Show
OVAKO TO RADI TAYLOR SWIFT: Noćas je izašao spot koji je u 6 sati od objave pregledan skoro 7 miliona puta (VIDEO, FOTO)
Prije 28 min0
Vijesti
JASNA PORUKA IZ DELEGACIJE EU: "Genocid u Srebrenici nije stvar ličnog stava..."
Prije 40 min0
Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN IZ SRBIJE: Miroslav Mišković je upravo uložio 10 miliona KM u sarajevsku firmu...
18. Apr. 20242
Ekonomija
OGROMNA NJEMAČKA INVESTICIJA U REPUBLICI SRPSKOJ: Njemački div pokreće proizvodnju, planira zaposliti do 1.000 ljudi
18. Apr. 20242
Ekonomija
KUPUJU SVE PO REDU: Ko stoji iza hrvatske kompanije koja kupuje firme po Bosni i Hercegovini...
18. Apr. 20240
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA ISLAMSKE ZAJEDNICE: U subotu se otvara prvi vakufski tržni centar u BiH, pogledajte kako izgleda (VIDEO)
17. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.