Sport
EVROPSKA LIGA: Roma eliminisala Milan, Leverkusen u polufinalu, Atalanta bolja od Liverpoola
Prije 2h0
Iznad industrijskog prosjeka našlo se još devet marki, a među njima su Hyundai, Genesis, BMW, Mitsubishi i Mazda.
Auto
23. Feb. 2021 23. Feb. 2021
0
U najnovijem izdanju godišnjeg istraživanja pouzdanosti automobila koje već 32 godine bez prekida provodi J. D. Power, imamo starog pobjednika - Lexus.
U devet od posljednjih deset godina Lexus je bio najpouzdanija marka, odnosno proizvođač s najmanjim brojem prijavljenih kvarova po automobilu. Samo prošle godine Lexus je pao na drugo mjesto, prepustivši laskavu titulu korejskom Genesisu.
Studija se temelji na broju prijavljenih kvarova na 100 automobila u posljednjih 12 mjeseci, i to od vlasnika tri godine starih automobila. Pokriva 177 mogućih kvarova, a dobra vijest je kako je, uprkos tome što su automobili sve kompliciraniji, kvarova sve manje. Ove godine industrijski prosjek iznosi 121 prijavljen kvar na 100 automobila, što je najbolje u historiji studije i 10 posto bolje od prošlogodišnjih rezultata. Jasan zaključak bio bi da su automobili sve pouzdaniji, barem kad je u pitanju američko tržište na koje se odnosi ova studija.
U svakom slučaju, Lexus je u samom vrhu sa 81 prijavljenim kvarom na 100 automobila. Neznatno lošiji je Porsche na drugom mjestu sa 86 prijavljenih kvarova. Trećeplasirana KIA više nije iznenađenje, ali vrijedi spomenuti da je sa 97 prijavljenih kvarova najbolje pozicionirana marka izvan premiuma. Dalje slijede Toyota (98 prijavljenih kvarova) i Buick (100 prijavljenih kvarova).
U svakom slučaju, Lexus je u samom vrhu sa 81 prijavljenim kvarom na 100 automobila. Neznatno lošiji je Porsche na drugom mjestu sa 86 prijavljenih kvarova. Trećeplasirana KIA više nije iznenađenje, ali vrijedi spomenuti da je sa 97 prijavljenih kvarova najbolje pozicionirana marka izvan premiuma. Dalje slijede Toyota (98 prijavljenih kvarova) i Buick (100 prijavljenih kvarova).
Iznad industrijskog prosjeka našlo se još devet marki, a među njima su Hyundai, Genesis, BMW, Mitsubishi i Mazda. Industrijski prosjek za dlaku je izbjegao Mercedes sa 122 prijavljena kvara, a ispod su ostali i Audi i Volvo i Jaguar. Već poslovično, na samom dnu je Land Rover s čak 244 prijavljena kvara.
Tesla Motors nije uključena u studiju, jer proizvođač nije dopustio J. D. Poweru pristup podacima u 15 američkih država. Na temelju 756 Tesli iz 35 država, Tesla bi imala 176 prijavljenih kvarova, što bi je postavilo na 30. mjesto, odnosno četvrto mjesto odozada.
Recimo i kako je najpouzdaniji model opet Porsche 911. Prošle godine tu mu je titulu preuzeo Lexus ES. Inače, Porsche je u samom vrhu i sa Macanom. Od ostalih pobjednika po segmentima, izdvojit ćemo korejske marke (Genesis G80, KIA Sportage, KIA Sorento, KIA Optima) te Toyotu s najvećim brojem pojedinačnih pobjednika (Lexus ES, Lexus GX, Toyota Avalon, Toyota Sienna i Toyota Tundra).
Ovogodišnje izdanje studije temelji se na iskustvu 32.251 vlasnika.
(Index Auto)
Sport
EVROPSKA LIGA: Roma eliminisala Milan, Leverkusen u polufinalu, Atalanta bolja od Liverpoola
Prije 2h0
Regija
DAČIĆ OTKRIO: "Željka Cvijanović bi trebala ići u New York zbog Rezolucije, ali je pitanje hoće li dobiti vizu!"
Prije 2h1
Politika
PRIJAVIO SE NA MOSTARSKI SAJAM GOSPODARSTVA S TRI NEPOSTOJEĆE FIRME: Amir Gross Kabiri poručio Čoviću i Plenkoviću kako on diktira procese
Prije 2h0
Auto
ANALIZA 16 NAJVEĆIH SVJETSKIH AUTOMOBILSKIH KOMPANIJA: Rekordne su vrijednosti nekih ključnih brojki
Prije 2h0
Auto
DOBIO JE RAČUN ZA POPRAVAK AUTOMOBILA OD 104 HILJADE EURA: Evo kako je to riješio
16. Apr. 20240
Auto
INVESTITORI NIJEMCI, PRAVI SE U TRAVNIKU: Počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila
16. Apr. 20240
Auto
PREOKRET U NJEMAČKOJ: Veliki broj vlasnika automobila kupuje ovu vrstu guma, sve zbog…
16. Apr. 20240
Auto
SAVJETI ZLATA VRIJEDNI: Prije nego ugasite motor vozila zimi, potrebno je napraviti jednu stvar…
Prije 18h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.