SVE SE PRAŠI NA KORIDORU 5C: Nove dionice autoputa u Bosni i Hercegovini bit će gotove do...

Nakon što je završeno 11 kilometara Zeničke zaobilaznice, koja još nije puštena u promet, nastavljena je gradnja dvije poddionice autoputa kod Zenice, vrijednosti 136 miliona eura, a novih desetak kilometara trebalo bi biti izgrađeno u ljeto 2022. godine.

  • Ekonomija

  • 13. Apr. 2021  13. Apr. 2021

  • 0

Radi se intenzivno, grade se buduće trase autoputa kroz vrandučku kotlinu. Na 5,3 kilometra podionice Vranduk – Ponirak naziru se obrisi dva mosta, tri vijadukta, probijaju se cijevi tunela Vranduk. Inženjerska rješenja i građevinski zahvati uvjetovani su stanjem na terenu.

– Imamo dvije osnovne geološke formacije, neogeni bazen u prostoru Sarajeva i Zenice i ovaj jursko-kredni fliš Vrandučke klisure. Svakih 15-20 metara promjena je geoloških uslova. Sve je to nabrano i u tijesnom prostoru – objašnjava Ahmed Mušija, predstavnik investitora JP "Autoceste FBiH".

Na radilištima svakodnevno radi oko 500 radnika koje ni loši vremenski uvjeti proteklih mjeseci nisu ometali u gradnji izuzetno zahtjevnih objekata. Pandemija koronavirusa i komplikovani uvjeti za građevinare također nisu usporili planiranu dinamiku radova.

alt

– Sve vrijeme se radi. Imali smo manjih problema za nabavku opreme za slobodnu konzolnu gradnju koja nam je dolazila iz Kine, ali dodatnim angažmanom smo stigli i mostove ćemo napraviti u ugovorenom roku – ističe za FTV Marin Nikolić, voditelj radova na dionici Vranduk – Ponirak.

Gradi se i na poddionici Ponirak – Vraca. Najzahtjevniji objekt je tunel Zenica, čije probijanje prate enormne količine podzemnih voda. Za gradnju autoputa kod Zenice karakteristika je postala promjena idejnih rješenja.

– Imamo velika neslaganja projekata i stvarnih geoloških i geotehničkih uslova, posebno na sektorima 1 i 7 trase, gdje je takva konfiguracija terena da je upitno da li će se taj dio moći izvesti u skladu s projektima – naglašava Mušija.

alt

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...