ADNAN TERZIĆ, DIREKTOR JP "AUTOCESTE FBiH": "Radi se punom parom, gradi se skoro 50 kilometara autoputa"

Adnan Terzić, direktor JP "Autoceste FBiH", rekao je da se u FBiH gradi 50 kilometara autoputa. Terzić je u razgovoru rekao da se moglo i moralo bolje u ovom segmentu, ali i to da je 50 kilometara gradnje dobar rezultat u ambijentu u kojem "niko ni s kim neće ništa".

  • Vijesti

  • 10. Maj 2021  11. Maj 2021

  • 5

“Gradi se skoro 50 kilometara. Imamo tri gradilišta na jugu, od 18 kilometara, imamo gradilišta u centralnom dijelu, tunel Ivan i Tarčin – Ivan i na sjeveru od Zeničke zaobilaznice, tunel Zenica, Vranduk tunel i dodjeljujemo ugovor za Nemila – Vranduk. Dodijeljen je ugovor za tunel Poprikuše. Sveukupno od 50 kilometara”, precizirao je.

Tvrdi da kada je došao na ovu poziciju – uspjeh je bio početi raditi bilo šta.

“Nije bilo ugovora. Kritičari one koji rade mogu kritikovati. One koje ne rade – ne mogu kritikovati. Mi smo imali poziciju da bez Zakona o akcizama, kojeg su vlasti BiH usvojile kroz stand by aranžman, i osam godina čekanja na izmjene i dopune prostornog plana, sa specijalnim obilježjima za Koridor 5C. Na 11 mjesta se mijenjao. Bez toga nismo mogli započeti aktivnosti”, izjavio je Terzić.

Terzić: Radi se punom parom…

U međuvremenu, od 2018. godine, aktiviralo se 10 gradilišta i “radi se punom parom” – rekao je.

“Krećemo sa tenderom za 21 kilometar od Medakova do Ozimica, koje finansira EBRD. Pričali smo i kritikovali da su male dionce problematiče, sada imamo ovu”, izjavio je dodavši:

“Neki do pola punu čašu vide do pola praznu – nije naše da komentarišemo.”

Terzić je za N1 izjavio da Autoceste FBiH ovise od šest ministarstava, te da bez njihove podrške se ne može ništa uraditi.

Autoceste FBiH zavise od šest ministarstava

“Autoceste zavise od šest ministarstava. Državnog ministarstva finansija, Federalnog, federalnog ministarstva prometa, Federalnog ministarstva prostornog uređenja, Federalnog ministarstva pravde i Federalnog ministarstva okoliša i turizma.”

Osim ovoga, Terzić je rekao da problem predstavlja i politička situacija.

“Hoće li neko da podrži ili ne, utječe šest ministarstava, a pet ministarstava je u tehničkom mandatu, nemaju odgovornost za ono što se dešava.”

Također, pri gradnji se moraju poštovati evropski standardi, a dodatni problem predstavljaju i neadekvatni projekti. Terzić je pojasnio da kvalitet projekta određuje i kojom će se brzinom raditi.

Pitali smo Terzića i za šta se troši novac od akciza, od putarina.

“Mi imamo u FBiH, u državi, imamo ogromna sredstva koja se uzimaju preko akciza i putarina. Ono što mi imamo je 20 feninga od 2018. Do tad smo imali 10 feninga. Ta sredstva se isključivo troše za izgradnju Koridora 5C. Troše se za eksproprijaciju, za projektovanje i izgradnju.”

Terzić: Moglo je bolje

“Na osnovu priliva od putarina, dobijamo kredite, finansijske institucije su sigurne da ćemo vraćati. Nijedna marka se ne koristi ni za šta drugo osim za izgradnju koridora”, pojasnio je Terzić.

JP Autoceste FBiH su od marta 2018. godine dobili 490 miliona, od čega su uglavnom vraćali stare kredite, plaćali kamate i uložili 80 miliona u eksproprijaciju.

A je li moglo bolje, da li je FBiH trebala imati više autoputa?

“Naravno da je moglo bolje. U ambijentu u kojem niko neće ni sa kim ništa – ogromna je stvar da smo uspjeli pokrenuti 50 kilometara gradnje. A naravno da može bolje”, zaključio je Terzić.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...