DODIK JE OVO SIGURNO ZNAO, ALI JE MUDRO ŠUTIO: Srbija ipak s državom BiH mora potpisati sporazum o gradnji aerodroma u Trebinju

U Nacrtu memoranduma između BiH i Srbije definisani su detalji saradnje na ovom projektu uz poštivanje zakonodavstva strana potpisnica u trenutku potpisivanja sporazuma. Nakon potpisivanja sporazuma bit će formirana međudržavna radna grupa koja će pratiti sve aktivnosti.

  • Vijesti

  • 07. Okt. 2021  07. Okt. 2021

  • 7

Iako je predsjednik SNSD-a Milorad Dodik s ponosom isticao kako će entitet Republika Srpska sa Srbijom graditi aerodrom u Trebinju, koji će u potpunosti finansirati Srbija, ništa neće moći bez odobrenja i aminovanja države Bosne i Hercegovine.

Tome svjedoči Nacrt memoranduma kojeg je pripremilo Ministarstvo prometa i komunikacija BiH na čijem čelu je Vojin Mitrović (SNSD), u ime BiH memorandum će potpisati Vijeće ministara, odnosno predsjedavajući Zoran Tegeltija nakon izglasavanja te odluke.

Godinama, a naročito posljednjih nekoliko mjeseci vlast u RS-u je najavljivala kako će bez pitanja države BiH sa Srbijom krenuti u izgradnju ovog velikog projekta. To je sporno zbog same kategorizacije zemljišta koje je poljoprivredno, a odluka Ustavnog suda BiH i poljoprivredno zemljište, kao i šuma j eisključivo u državnom vlasništvu. Evidentno je da niži nivo kao što je entitet ne može mimo države voditi i potpisivati odluke za investicije kakva je aerodrom u Trebinju, piše Klix.

alt

U Nacrtu memoranduma između BiH i Srbije definisani su detalji saradnje na ovom projektu uz poštivanje zakonodavstva strana potpisnica u trenutku potpisivanja sporazuma. Nakon potpisivanja sporazuma bit će formirana međudržavna radna grupa koja će pratiti sve aktivnosti.

alt

Podsjetimo, gradnja aerdroma planirana je 14 kilometara od Trebinja, a planirano je da se prostire na 300 hektara. Početna vrijednost projekta procjenjuje se na 50 miliona eura, a aerdromom će nakon izgradnje upravljati Srbija.

 alt

Kritike za ovaj projekat upućivane su i zbog činjenice da nedaleko od Trebinja postoji nekoliko izuzetno frekfentnih aerdroma poput Dubrovnika ili Tivta, a ne treba zanemariti ni postojanje aerdroma u Mostaru pa se postavlja pitanje gdje je ekonomska opravdanost.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 7

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...