HOĆE LI PELJEŠKI MOST BITI DOVRŠEN NA VRIJEME: Preko mosta neće moći pješaci jer nema trotoara, pogledajte šta su kamere prvi put snimile u unutrašnjosti...

Veliki posao očekuje se za nekoliko dana, a to je postavljanje završnog sloja asfalta, naravno, ako vremenski uvjeti dopuste.

  • Ekonomija

  • 10. Jan. 2022  10. Jan. 2022

  • 0

Koliko je završetak izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta blizu, pokazuje i to da je na nekim navigacijskim kartama prema jugu Hrvatske već ubačeno i putovanje preko mosta i poluotoka Pelješca, kojim se zaobilazi Neum.

No na mostu, a posebno na pristupnim cestama, ima još dosta posla. HTV-ov novinar Pero Štrbe prvi je put kamerom zavirio u unutrašnjost mosta.

Na Pelješkom mostu radovi se primiču kraju, postavljaju se nosači odbojnih ograda i posljednji dijelovi četiri metra visokih vjetrobrana.

"Projektirani su na brzinu od 180 kilometra na sat. Mi nemamo takvih kritičnih situacija na ovoj lokaciji, izvodimo sami radove proteklih tjedan i mjeseci i vidimo nakon montaže da je taj utjecaj vjetra djelom reduciran", objašnjava Ivica Granić, voditelj radova na Pelješkom mostu-CRBC.

Na samom prilazu mostu u toku je betoniranje.

"Kao što vidite, radi se središnji pojas na kojem će biti odbojne ograde na pristupnoj cesti", rekao je Wu Zhongjian, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta-CRBC.

Veliki posao očekuje se za nekoliko dana, a to je postavljanje završnog sloja asfalta, naravno, ako vremenski uvjeti dopuste.

"Prvo ide lijevi kolnik mosta, tu su odrađeni pripremni radovi čišćenja, uređenja lijevanog asfalta koji je izrađen ranije. Postignuta je poprilično dobra ravnost i habajući bi asfalt trebao biti izuzetno dobar", kaže Nikica Korda, nadzorni inženjer za kolničku konstrukciju mosta.

"Kad most bude završen njime neće moći prolaziti pješaci jer nema trotoara nego samo četiri kolnička traka namijenjena isključivo za promet motornih vozila", izvijestio je novinar Pero Štrbe.

Jedina pješačka staza koja se proteže cijelim mostom nalazi se unutar konstrukcije.

"Nalazimo se u unutrašnjosti mosta, središnja komora, dvije bočne komore. Kroz ovaj dio mosta prolaze kompletno sve instalacije, elektroinstalacije, odvodnje mosta i ova revizijska staza kojom je omogućen pregled kompletne konstrukcije tijekom eksploatacije", opisuje Ivica Granić.

Ipak, do eksploatacije će se pričekati nekoliko mjeseci - do ugradnje svih instalacija, ali i završetka dijela pristupnih cesta.

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...