Sport
XAVI PRESJEKAO: "Projekat nije završen i mora se nastaviti!"
Prije 22 min0
DC403 je decenijama planirana cesta koja se napokon gradi u sklopu velikih investicija u poboljšanje riječkog prometnog pravca, a kada jednom bude puštena u promet, trebala bi gradski promet rasteretiti od teretnog prometa prema Luci Rijeka i kontejnerskom terminalu Zagrebačka obala.
Ekonomija
05. Feb. 2022 05. Feb. 2022
0
Jučer je svečano probijen tunel Podmurvice u sklopu državne ceste DC403 koja će spojiti riječku luku i zaobilaznicu, na čvoru Škurinje.
Nakon odbrojavanja u samom srcu tunela, oko 700 metara od ulaza s lučke strane, pritiskom na dugme probijanje su pokrenuli ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, zajedno s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta Josipom Škorićem.
Zadnji metri kamenog materijala razdvajali su dvije strane portala tunela, dok se druga faza iskopa, u njegovom podnožju, planira završiti do maja 2022. godine. Ukupna dužina tunela je 1.250 metara, a paralelno s njegovom gradnjom, odvijaju se radovi na vijaduktima i drugim objektima DC 403.
To uključuje i izgradnju podvožnjaka ispod željezničke pruge, u blizini Zapadnog trgovačkog centra, zbog čega je željeznički promet od Rijeke do Šapjana u privremenom prekidu.
Ministar Butković kazao je da se radi o jednom od najvećih infrastrukturnih projekata danas u Hrvatskoj te se zahvalio izvođačima radova i radnicima koji su probili tunel mjesec i 24 dana ranije od predviđenog roka.
– Danas provodimo velike iinfrastrukturne projekte u Hrvatskoj, od Pelješkog mosta, gradnje PC koridora, luka, lučica, velikih željezničkih projekata… Ovo je jedan od tih projekata koji je bitan za razvoj riječke luke, Zagrebačke obale koja je uspješno odabrala svog koncesionara – kazao je Butković, prenio je Jutarnji list.
Hrvatske ceste su, kao investitor radova, sredinom juna 2020. godine potpisale ugovor vrijedan 456 miliona kuna, sa zajednicom izvođača koju čine gradi firme Kolektor CPG iz Slovenije, GP Krk iz Hrvatske te Euro-Asfalt iz Bosne i Hercegovine.
DC403 je decenijama planirana cesta koja se napokon gradi u sklopu velikih investicija u poboljšanje riječkog prometnog pravca, a kada jednom bude puštena u promet, trebala bi gradski promet rasteretiti od teretnog prometa prema Luci Rijeka i kontejnerskom terminalu Zagrebačka obala.
Istovremeno, bit će korisna i građanima Rijeke, budući da će imati direktan spoj od zapadnog dijela centra grada na riječku zaobilaznicu. Radovi, za sada, idu predviđenom dinamikom, a dovršetak se očekuje do kraja juna iduće godine.
Sport
XAVI PRESJEKAO: "Projekat nije završen i mora se nastaviti!"
Prije 22 min0
Sport
MOSTARAC OKUPLJA SVOJ TIM: Bivši selektor BiH dolazi u Barbarezov stručni štab?
Prije 31 min0
Mini market
DODIKOVA TELEVIZIJA NAPALA MINISTRA ODBRANE: "Helez je glavni pomagač u širenju laži da se Srba grupišu i naoružavaju!"
Prije 52 min1
Evropa
ŠVEDSKA ŠALJE VOJNIKE U LATVIJU: S njima idu i tenkovi Leopardi
Prije 1h0
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Raste poslovno carstvo Adnana Smailbegovića, broj zaposlenih porastao na...
24. Apr. 20240
Ekonomija
VELIKA NJEMAČKA INVESTICIJA U DODIKOVOM RODNOM KRAJU: Na otvaranje fabrike stigao politički vrh Republike Srpske... (FOTO)
23. Apr. 20241
Ekonomija
POVEZIVANJE REGIJE U PUNOM JEKU: BiH do kraja godine dobija još jedan autoput koji se proteže kroz dvije zemlje
22. Apr. 20240
Ekonomija
ODJEDNOM JE SVE POSTALO VRLO SUMNJIVO: Ko je misteriozni kupac 33 posto dionica Pretisa?
24. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.