ROĐENDANSKA ČESTITKA U PLAVOJ KOVERTI: Sebija Izetbegović dobila sudski spor protiv Radončićevog Avaza, moraju joj isplatiti VELIKU CIFRU (FOTO)

Osim što mora isplatiti više od 8 hiljada KM, Sud je obavezao tuženog da na portalu "Avaza" objavi uvod i izreku presude u kojoj se navodi da je teško oklevetao profesoricu Izetbegović.

  • Mini market

  • 24. Maj 2022  26. Maj 2022

  • 6

Utemeljitelju Avaza, Fahrudnu Radinčiću, današnje rođendansko slavlje pomutila je plava koverta pristigla iz Općinskog suda u Sarajevu s presudom kojom je direktorica Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu prof. dr. Sebije Izetbegović dobila dugogodišnji spor protiv Avaz-roto pressa zbog klevete. 

Avaz-roto press dužan je isplatiti direktorici Izetbegović zbog klevete iznos od 5.100 KM sa zakonskim zateznim kamatama počev od 24.01.2018. godine te nadoknaditi joj troškove parničnog postupka u iznosu od oko 3.100 KM.  

Osim što mora islatiti više od 8 hiljada KM, Sud je obavezao tuženog da na portalu "Avaza" objavi uvod i izreku presude u kojoj se navodi da je teško oklevetao profesoricu Izetbegović.

Prof. dr. Izetbegović je u tužbi navela da je u tekstovima "Avaza" koji su predmet tužbe iznesen čitav niz kleveta na njen račun s namjerom nanošenja štete njenom ugledu. 

Naime, Sebija Izetbegović podnijela je tužbu 24. januara 2018. godine protiv "Dnevnog avaza" zbog iznošenja niza kleveta na njen račun u cijeloj seriji tekstova. U tužbi je navela da je "Avaz" iznio netačnu tvrdnju da je tužiteljica spriječila održavanje sjednice naučno-nastavnog vijeća Medicinskog fakulteta u Sarajevu, tako što je navodno od članova tog vijeća zahtijevala, odnosno naređivala da ne idu na navedenu sjednicu. "Avaz" je također tvrdio da je Sebija Izetbegović slala "fermane" (pismene naredbe) sa takvim zahtjevima, za šta nije ponudio nijedan dokaz na suđenju. 

Sud je također utvrdio da Sebija Izetbegović nije naređivala nepoštivanje zakona, niti se osvećivala tadašnjoj v.d. dekanesi Ameli Kulenović, zato što je ova navodno odbijala izvršiti njene navedene nezakonite zahtjeve. 

Također je sud utvrdio da Sebija Izetbegović nije samovoljno i bez saglasnosti ljekara donijela odluku o ukidanju vaskularne hirurgije, niti ta odluka predstavlja tužiteljičin "hir", kako joj je to imputirano u "Dnevnom avazu".  

Za ove i još čitav niz sličnih tvrdnji “Avaz” nije ponudio materijalne dokaze, te je sud pisanje "Avaza" okvalificirao kao klevetu. 

Komentari - Ukupno 6

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...