"NAJGORE MJESTO NE SAMO U HRVATSKOJ, NEGO U CIJELOJ EVROPI: Restoran iz pakla posvećen "guljenju" turista

Kako se jedan od restorana u poznatoj dubrovačkoj ‘restoranskoj’ ulici Prijeko pretvorio u zamku za turiste, od kojih su neki prevareni do te mjere da se spominjala i policija,  zaslužan je i Trip Advisor, na kojem kotira visoko s ukupnom ocjenom 4, međutim, lažno, budući je ocjena tolika zbog stare slave, kojoj u ovogodišnjem poslovanju, kako se čini, nema ni traga.

  • Društvo

  • 01. Avg. 2022  

  • 2

Da nekim ugostiteljima u Hrvatskoj nije stalo do toga da se gosti vrate u svoje zemlje s pozitivnim utiscima, već je poznato, no jedan restoran iz Dubrovnika srušio je sve granice kada je riječ o varanju gostiju, i to na osobito bezobrazan način, piše Dnevno.hr.

Kako se jedan od restorana u poznatoj dubrovačkoj ‘restoranskoj’ ulici Prijeko pretvorio u zamku za turiste, od kojih su neki prevareni do te mjere da se spominjala i policija,  zaslužan je i Trip Advisor, na kojem kotira visoko s ukupnom ocjenom 4, međutim, lažno, budući je ocjena tolika zbog stare slave, kojoj u ovogodišnjem poslovanju, kako se čini, nema ni traga.

Ove godine turisti su, potaknuti negativnim iskustvima u tom dubrovačkom restoranu, ostavili više od 50 recenzija u kojima je usluga ocijenjena groznom. Samo letimičan pogled na stranicu ne ostavlja prostora dvojbi o kakvom se mjestu radi, pa s Trip Advisora vrište upozorenja prevarenih gostiju, kao što su: ‘avoid’ (izbjegavajte), ‘don’t eat there’ (ne jedite tamo) i ‘tourist trap’ (zamka za turiste).

‘Prevara, kriminalna praksa, ispunit ću policijski izvještaj’

Podrobnijim pregledom komentara, vidljiva su različita iskustva razočaranih gostiju, koji redom tvrde da su prevareni.

“Prevara! Ovo mjesto je katastrofa. Bili smo namamljeni unutra i imali smo jedan lagani obrok. Kad smo tražili račun, zamoljeni smo da idemo platiti dolje. I tu počinje zabava”, opisao je svoje iskustvo gost iz New Yorka koji tvrdi kako mu je rečeno da moraju platiti 230 eura. Međutim, kako piše, račun nije dobio jer je navodno pao internet, no kaže i kako je vidio na monitoru da su u cijenu dodane neke stavke koje nije naručio, a naplaćen mu je i kruh od 20 kuna po osobi koji, kako je napisao, uopće nisu jeli.

“Nikad nismo dobili račun, očito je to kriminalna praksa. Ispunit ću policijski izvještaj”, objavio je na TripAdvisoru.

Drugi turist također se žalio kako nije dobio račun te su i njemu, kako kaže, naplatili stvari koje nije naručio, niti konzumirao. Na Trip Advisoru je napisao kako su mu dali zagoreni kruh, stari kroasan te smeđe banane, a negativnu recenziju uopće nije planirao napisati dok mu u račun nisu uračunali ono što uopće nije naručio.

Prema komentarima na stranici, glavna zamka je naplata kruha od 20 kuna po osobi, bez obzira jeli ga gosti ili ne, dok se druga zamka odnosi na piće. Naime, karta pića se ne donosi, a budući cijene glavnog jela obično budu prihvatljive, prema njima računaju cijene pića koje im se na kraju ipak zaračunaju po većoj cijeni nego što plate hranu. Tako govore kako za pivo ili obični gusti sok plaćaju 70-ak kuna.

Jedan turist je napisao kako se ne žali što je 90 kuna platio za ‘prepečenu ribu, suhu salatu i kolač iz supermarketa’, ali se žali što mu je naplaćeno ’70 kuna za pivo kojega nema u cjeniku i 40 kuna za kruh, bez obzira na to što tako nije naznačeno u cjeniku’.

“Ovo je mjesto zamka za turiste”, zaključio je.

Dvostruki cjenici

“Majka i ja smo sjele i naručile po juhu i kavu. Nakon što smo završile, tražila sam račun i zamoljena sam da uđem unutra i platim. Već sam zbrojila u glavi da imam platiti po 50 kuna za dvije juhe i 30 kuna za kave što je 130 kuna. Uređaj je zapištao što znači da se novac naplatio te sam dobila potvrdu transakcije. U njoj je pisalo kako mi je naplaćeno 170 kuna. Nisam dobila račun sa stavkama koje su mi naplaćene pa sam ga zatražila i na njemu vidjela kako mi je 40 kuna naplaćeno za četiri šnite kruha koje nismo tražili. Pogledala sam ga s nevjericom i rekla – ja sam upravo platila kruh pet eura? Odgovoreno mi je sasvim drugačijim tonom – ne, platili ste ga 40 kuna. Samo sam rekla – trebali biste to staviti u jelovnik ako već naplaćujete,“ objavila je.

Međutim, tu priča sa zamkama u dotičnom restoranu ne staje. Tako neki od gostiju u svojim optužbama idu toliko daleko da tvrde kako u restoranu postoje dvojake cijene i dvostruki meniji.

“Prošli smo pored ovog restorana jedne večeri, ali nismo sjele, no djelatnik je održao veliki govor o njegovoj ‘fenomenalnoj’ hrani, a zatim nam je pokazao neke cijene na prikazanom jelovniku koje su bile niže nego kad smo idući dan sjele i jele u tom restoranu. Tad nam je rečeno kako iz nekog razloga moramo ući unutra kako bismo platile, a kad smo došle tamo, htjeli su nam još više naplatiti hranu za koju su mislili kako ne znamo koliko košta. Tad nam je 70 kuna naplaćeno i lokalno, točeno pivo, pokazujući nam jelovnik u drugoj boji, a ne onaj koji smo gledale kad su nam ga donijeli”, napisala je turistkinja koja je jela, kako opisuje, bezokusnu cezar salatu, dok je njena prijateljica jela ‘ćevape koji nisu bili dobri’.

‘Najgore mjesto ne samo u Dubrovniku ili...

Dio turista ostavio je recenzije u kojima tvrde kako nikada nisu dobili račun.

“Prevara, bježite od ovog mjesta. Ne nude kartu pića, a kada vam idu naplatiti, iskoriste vas. Tražili smo račun, oni su se pravili da ne razumiju što ih pitamo, a onda su rekli kako ga ne mogu isprintati te da ga slikamo s računala. Kad smo počele prevoditi artikle, oni nisu odgovarali onome što smo naručili i kad smo pitali zašto, vlasnik je krenuo ručno mijenjati imena i cijene. Platili smo 10 eura bocu vode, 12 eura običnu kavu,“ piše turistkinja, a osim nje, slična su iskustva ostavili i drugi gosti.

No, osim što se žale kako ne dobivaju račune ili im se u njima naplaćuju stvari koje nisu naručili ili konzumirali, prevareni gosti žale se i na lošu hranu, pa jedan od njih tvrdi kako je “hrana toliko loša da bi restoran trebao platiti gostima da je jedu”.

Ljudi, ovo je najgore mjesto ne samo u Dubrovniku ili Hrvatskoj nego u cijeloj Europi! Naručili smo dva veganska hamburgera i rižot od plodova mora. Burger im je odstajala lepinja, prljavi list salate, kotlet s kojim možeš nekoga ubiti (žao mi je što ne mogu priložiti video koji pokazuje kako se ni nož ne može nositi s tim starim i tvrdim kao kamen kotletom), najjeftiniji kečap između peciva i dva komada bezukusne rajčice. A poslužuju i stare krumpiriće koje je nemoguće izgristi. Ovakvu sramotu u samom centru Dubrovnika nitko nije mogao očekivati. I da, nemaju pojma što je rižoto,“ napisao je jedan turist koji tvrdi kako je i “ekipa koja je sjedila pored njih bila šokirana time što je dobila”.

Naziv restorana uklonjen

No, ono što je još zanimljivije je što je restoran uklonio natpis s imenom, na račun kojeg ima visoku ocjenu na Trip Advisoru, a ime nije istaknuto niti na cjenicima. Dio turista smatra kako je to namjerno napravljeno, kako turisti ne bi mogli provjeriti recenzije, koje su godinu dana uglavnom jako negativne.

“Restoran je prevara i poslužuje užasnu hranu s jako lošom uslugom. Toliko je loše da je vlasnik uklonio sve natpise koji se odnose na naziv restorana tako da ih ljudi ne mogu potražiti na društvenim mrežama. Nigdje nećete pronaći ime restorana. Pitali smo nekoliko puta vlasnika i konobara kako se zove restoran, rekli su kako se zove ‘Prijeko’, što je naziv ulice. Hrana je bila užasna, a upravo smo tu platili najveću cijenu za vrijeme našeg boravka u Dubrovniku. Rekla sam vlasniku vezano uz lošu hranu i uslugu te preskupe cijene, ali on je samo odgovorio s računom, uz osmijeh. Klonite se ovog restorana. Ali naša je pogreška što smo jeli na mjestu bez imena – bili smo gladni i smjestili se. Nikad više”, napisao je jedan turist. I nije jedini koji se žali kako ime restorana nigdje nije istaknuto.

“Nema naziva restorana ni na jelovniku, ni na vratima, ni na zgradi, samo na računu, tako da ne znate u kojem ste restoranu dok ne platite račun. Vrlo pametno za ‘deranje’ turista. Jako ružno iskustvo”, piše jedan posjetitelj, a drugi dodaje kako mu je osoblje reklo drugo ime kad ih je pitao kako se zove restoran.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...