A, NIJE NA BALKANU: Sve češće prevare s električnim automobilima, sve je "legalno", a zarada je laka…

U zemljama poput Danske visoke porezne stope primjenjuju se na luksuzne električne automobile poput Tesle.

  • Auto

  • 03. Sep. 2022  

  • 0

Kupovinu električnih automobila u Njemačkoj subvencionira država. Za novo električno vozilo ide i do 9.000 eura. Ali sistem subvencija očigledno pušta na sve strane. Kako piše Spiegel, pozivajući se na berlinski institut Schmidt Automotive Research, određeni broj njemačkih kupaca električnih automobila najprije iskorisiti subvencije da bi potom svoj automobil prodali u inozemstvu uz zaradu.

– Gubitnik je njemački porezni obveznik, koji neizravno subvencionira čisti zrak u gradovima izvan Njemačke, a ne u samoj Njemačkoj – kaže automobilski analitičar i osnivač Schmidt Automotive Researcha, Matthias Schmidt.

Schmidt se oslanja na podatke Savezne uprave za motorni promet – 890.000 električnih automobila registrirano je u Njemačkoj između januara 2012. i jula 2022. – ali od 1. jula 2022. u Njemačkoj je registrirano samo 756.517 vozila. Prema Schmidtu, to je dokaz da je više od 100.000 električnih automobila napustilo njemačko tržište.

Prema Saveznoj upravi za motorni promet sve je samo nagađanje. Razlika bi mogla biti tako velika zbog nesreća ili gašenja. Za Schmidta to nije vjerovatno jer većina električnih automobila nije starija od deset godina, a podaci o prometnim nesrećama jednostavno ne podržavaju ideaju o tolikom broju električnih vozila isključenih iz prometa.

U zemljama poput Danske visoke porezne stope primjenjuju se na luksuzne električne automobile poput Tesle. Ova drugačija porezna praksa čini privlačnim registraciju automobila u Njemačkoj i prodaju u inozemstvu nakon šest mjeseci. Njemačke smjernice za financiranje propisuju da kupac mora imati u svom vlasništvu električne automobile najmanje šest mjeseci. Nakon toga ih neki vješti trgovci odmah prodaju. Ovi “legalni” trikovi koštaju njemačke porezne obveznike stotine miliona eura. Sada se raspravlja o ideji da se električni automobili ne smiju prodavati u prvoj godini vlasništva. Tako bi gubitak vrijednosti bio veći, a zarada na prodanom vozilu niska.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...