Ekonomija
SNIMKE IZ ZRAKA OTKRIVAJU SVE: Bosanskohercegovačka kompanija gradi novi ulaz u drugi najveći grad u susjedstvu…
16. Feb. 20240
Finansiranje ovog projekta obezbjeđuje PNRR, a trajanje ugovora je 45 mjeseci, od čega je 11 mjeseci rok za projektiranje, a 34 mjeseca je period izvođenja radova. Garantni rok za radove je deset godina.
Ekonomija
16. Okt. 2022
0
U Temišvaru (Rumunija) danas je potpisan ugovor sa UMB-om, najvećom rumunskom građevinskom kompanijom koja je, udružena sa bosanskohercegovačkom kompanijom Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo, dobila posao vrijedan gotovo 400 miliona eura (sa PDV-om).
Ugovor podrazumijeva projektiranje i gradnju dionice autoceste sa tunelima između Lugoja i Deve, jedine dionice koja nedostaje za kompletnu autocestu A1 od Sibiua do Nădlaca, na granici sa Mađarskom. Kompletna dionica, sa tunelima, koja je predmet ovog ugovora duga je 9.13 kilometara.
Nacionalna uprava za putnu infrastrukturu 22. septembra ove godine saopćila je rezultat postupka dodjele ugovora za, kako je navedeno, „Projektiranje i izvođenje radova za glavni investicijski cilj: autoput Lugoj-Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56 + 220, Dio E i završetak Dio D”.
Pobjednikom je službeno 22. septembra proglašen konzorcij SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL – SC SA & PE CONSTRUCT SRL – Euro-Asfalt d.o.o..
U ponedjeljak, 3. oktobra, istekao je rok za podnošenje žalbi, čime su stvoreni svi uvjeti za potpisivanje ugovora.
Finansiranje ovog projekta obezbjeđuje PNRR, a trajanje ugovora je 45 mjeseci, od čega je 11 mjeseci rok za projektiranje, a 34 mjeseca je period izvođenja radova. Garantni rok za radove je deset godina.
Prema uslovima Ugovora o zaštiti životne sredine, izgradnja dva tunela, koja će graditi Euro-Asfalt, u okviru ove dionice, predviđena je u kontekstu izbjegavanja problema stabilnosti i negativnih utjecaja sa velikim implikacijama na životnu sredinu.
Ukupna dužina oba tunela je 2,13 kilometara.
Rok za završetak radova je august 2026. godine, a u utrci za ovaj veliki projekt bilo je šest građevinskih konzorcija iz Rumunije, Grčke i Turske.
Potpisu ugovora prisustvovao je rumunski ministar saobraćaja Sorin Grindeanu, objavila je kompanija Euro-Asfalt.
Ekonomija
SNIMKE IZ ZRAKA OTKRIVAJU SVE: Bosanskohercegovačka kompanija gradi novi ulaz u drugi najveći grad u susjedstvu…
16. Feb. 20240
Ekonomija
NAJVEĆA GRAĐEVINSKA KOMPANIJA U BiH: Sarajevski div nadmašio konkurenta iz Laktaša
25. Maj 20230
Ekonomija
PROJEKAT VRIJEDAN 6,8 MILIONA MARAKA: Bh. gigant dobio novi posao u susjednoj državi
14. Apr. 20230
Vijesti
SUD PROGLASIO KRIVICU: Direktor Hamed Ramić osuđen na kaznu zatvora od godinu dana, EuroAsfaltu oduzeto više od pola miliona KM
17. Nov. 20220
Auto
STVAR JE UKUSA, A STRUKA KAŽE: Žiri od 100 ljudi tvrdi da je ovo najljepši automobil u 2024. godini (FOTO)
Prije 20 min0
Sport
POVRATAK KANEA I DIERA KUĆI: Fudbaleri Tottenhama i Bayerna 10. augusta igraju prijateljsku utakmicu u Londonu
Prije 21 min0
Društvo
EFENDIJA LJEVAKOVIĆ U SVOJOJ HUTBI: "Propisana je obaveza institucionalno organiziranog izdvajanja i prikupljanja zekata u bejtul-mal"
Prije 30 min0
Vijesti
STRUČNJACI GA IZDVOJILI KAO PRIMJER NEEFIKASNOG PRAVOSUĐA: Ponovno formiran disciplinski predmet zbog odugovlačenja početka suđenja Delimustafiću i ostalima
Prije 53 min0
Ekonomija
ČEKA SE ZELENO SVJETLO IZ BOSNE I HERCEGOVINE: Jedan od najbogatinijih srbijanskih poduzetnika dao novu ponudu, želi ovladati bankom…
27. Mar. 20241
Ekonomija
MINISTRICA FINANCIJA RS-a ZORA VIDOVIĆ: "U pitanju je apsolutno sila, Integral inženjering, kao najveća kompanija u RS-u ima kredite iz EBRD za velike poslove..."
Prije 6h2
Ekonomija
IZNENAĐENJE NA VRHU: Najveći poslodavac u Bosni i Hercegovini ima dvostruko više uposlenih od Elektroprivrede BiH…
Prije 9h0
Ekonomija
A SMATRALI SU JE "OTPISANOM": Kako je novi direktor preporodio bh. kompaniju i povećao prihode za 13 puta u dvije godine
28. Mar. 20241
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.