Ekonomija
UPUĆENO PARLAMENTU FEDERACIJE BiH: Kanton Sarajevo opet traži zaduženje od 35 miliona eura za gradski saobraćaj
25. Feb. 20240
Dopuna kartica koje će sada služiti umjesto mjesečne karte će se vršiti na GRAS-ovim prodajnim mjestima.
Vijesti
17. Nov. 2022
0
- Sistem elektronske naplate karata je u završnoj testnoj fazi, gdje već počinjemo sa validiranjem penzionerskih, đačkih elektronskih karata na trolejbusima i tramvajima, a ovih dana ćemo pustiti testnu fazu i na autobusima i minibusima. Tako da u skorije vrijeme očekujemo puštanje kompletnog sistema u rad – rekao je za Faktor Senad Mujagić, direktor GRAS-a.
Kako je istakao, ovaj sistem će poboljšati poslovanje GRAS-a.
- Više nećemo morati kupovati namjenski papir i praviti kupone. Posebno treba istaći činjenicu da će kompletan uvid u saobraćaj biti dostupan svakog momenta, što će omogućiti praćenje rada kontrole naplate, vozača i ostalih uposlenika GRAS-a – kaže Mujagić.
Dopuna kartica koje će sada služiti umjesto mjesečne karte će se vršiti na GRAS-ovim prodajnim mjestima.
- To će sada biti mnogo brži proces. Dopuna nepersonalizovanih kartica na kojima je novac vršit će se pored naših prodajnih mjesta i na trafikama. Korisnici javnog gradskog prijevoza će imati sve usluge elektronskog sistema naplate karata kao i u svim većim evropskim centrima. Prednosti upotrebe elektronskih kartica za korisnike javnog gradskog prijevoza su: manje gužve prilikom ulaska i izlaska iz vozila jer će biti brži sistem validiranja karata, kartice će se moći koristiti u svim vozilima prijevoza u Kantonu Sarajevo, jednostavnija dopuna kartica... Ovaj sistem će omogućiti korisnicima javnog gradskog prijevoza i korištenja aplikacije putem koje će u svakom momentu znati kada dolazi sljedeće vozilo na stajalište – kaže direktor GRAS-a.
Mujagić napominje da sva vozila GRAS-a imaju opremu za elektronsku naplatu karata.
- U svim vozilima validatori su postavljeni na ulazna vrata vozila, tj. putnici će se morati naučiti da ulaze na ulazna vrata vozila, a izlaze na izlazna, kako je to i obilježeno na samim vozilima. Želim naglasiti da tramvaji i jedan broj trolejbusa imaju i videonadzor koji je također u sklopu ove opreme, što daje dodatnu sigurnost u našim vozilima – rekao je na kraju Mujagić.
Da bi elektronski sistem naplate u potpunosti funkcionisao, potrebno je uraditi još mnogo posla kao što je postavljanje svih novih tramvajskih stajališta.
Ekonomija
UPUĆENO PARLAMENTU FEDERACIJE BiH: Kanton Sarajevo opet traži zaduženje od 35 miliona eura za gradski saobraćaj
25. Feb. 20240
Društvo
ADNAN ŠTETA SE POHVALIO: Nastavljena isporuka novih Stadlerovih tramvaja
27. Jan. 20241
Društvo
ZAVRŠENA REKONSTRUKCIJA PRUGE: Od večeras tramvaji voze od Ilidže do Baščaršije (VIDEO)
03. Sep. 20230
Mini market
GRADONAČELNICA ODUŠEVLJENA: "Briljantni Šteta pomjera granice, svima nama pokazao je put…"
27. Avg. 20231
Ekonomija
RADOVI NEĆE BITI PREKIDANI: Euro-Asfaltu 144 miliona KM za nastavak velikog projekta
Prije 18 min0
Regija
POZNATA I GLAVNA TEMA: U Briselu nova runda dijaloga Beograda i Prištine
Prije 23 min0
Mini market
I TRI DECENIJE NAKON RATA: Bosna i Hercegovina jedna od minama najugroženijih zemalja u Evropi
Prije 29 min0
Evropa
IZLAZ DO 11 NAVEČER: Francuska uvodi policijski sat za mlađe od 13 godina
Prije 32 min0
Vijesti
DIREKTNO, IZ NEW YORKA: Ivica Puljić otkriva –„Članovi ekspertnog tima zapanjeni riječima Vuka Jeremića, a onda je ostao bez teksta..."
24. Apr. 202410
Vijesti
IZNENAĐENJA I U MAJU: Evo kakvo nas vrijeme očekuje u narednih 15 dana
23. Apr. 20240
Vijesti
IVICA PULJIĆ, IZ NEW YORKA: „Lice Aleksandra Vučića sve govori nakon debakla na Vijeću sigurnosti…“
23. Apr. 20249
Vijesti
SKANDAL, UŽIVO: Pogledajte otpjevanu kartu "Srpskog sveta" na otvaranju Evropskog prvenstva...
23. Apr. 202417
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.