ČOVIĆ PROSLIJEDIO VRUĆ KROMPIR KORDIĆU: Može li gradonačelnik Mostara oživjeti Mostarski aerodrom? 

Kordić je rekao i kako ”nije istina da zračna luka Mostar ne funkcionira nikako”. Dodao je kako i ove godine postoje najavljeni charter letovi kao i da postoji najava povećanja njihova broja.  

  • Ekonomija

  • 13. Mar. 2023  13. Mar. 2023

  • 2

Grad Mostar od maja bi trebao imati uspostavljenu redovnu avionsku liniju za Zagreb, a preko zagrebačkog aerodroma bi bio povezan sa svim glavnim središtima Evrope, rekao je za Fenu mostarski gradonačelnik Mario Kordić.  

Kordić kaže kako je procijenjeno da je najbolje "naći jednu od zračnih luka koje su značajne na mapi Europe kako bi preko nje imali konekcije s ostatkom Europe". 

"Očekujemo da će se javiti neka od kompanija zainteresirana raditi linije Mostar – Zagreb i obrnuto i to bi moglo biti tri puta tjedno i da to budu barem dvije jutarnje linije kako bi putnici iz Mostara mogli uhvatiti druge konekcije za europske destinacije”, rekao je Kordić i dodao kako u Gradu Mostaru smatraju da su izabrali dobar model. 

”Ako nam se javi neki nacionalni operater značilo bi da smo povezani sa svim aerodromima”, rekao je i dodao kako očekuje da će se u sljedećih 10-15 dana javiti tour-operatori i da će od petog mjeseca Mostar biti povezan sa svim glavnim gradovima Evrope. 

Dodao je kako je rano govoriti o cijenama ali i kako postoje ”želje da bi karte trebale biti značajno jeftinije”. 

Kordić je rekao kako je Zračna luka Mostar stalna tema u njegovom mandatu te da su preuzimanjem dužnosti ”vidjeli da Zračna luka Mostar predstavlja strateško javno poduzeće koje bi trebalo otvoriti nove koridore i nove mogućnosti dolaska turista u Mostar i poslovnih ljudi kako bi se čitava regija mogla uzdizati”.  

Kordić je rekao i kako ”nije istina da zračna luka Mostar ne funkcionira nikako”. Dodao je kako i ove godine postoje najavljeni charter letovi kao i da postoji najava povećanja njihova broja.  

Podsjećamo, mostarska Zračna luka u januaru je imala tek pet putnika a u cijeloj protekloj godini jedva 2.000. 

Mnogi smatraju da gradska uprava Mostara ne može oživjeti Zračnu luku i da bi se trabala uključiti Vlada Hecegovačko-neretvanskog kantona koja ima solidan budžet i mogla bi neko vrijeme subvecionirati razvoj avio-prometa kao što to čini Tuzlanski kanton.

Druga opcija je da se Zračna luka Mostar besplatno ustupi (koncesija) na 10-20 godina nekom evropskom opereteru koji bi zauzvrat podigao tehničke standard Zračne luke i razvio promet do samoodrživosti.  

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...