OVAKO TO RADI CINDY CRAWFORD: Praksa supermodela za ljepše i ugodnije dane

"Kružni trening za cijelo tijelo izvodim pomoću tegova, sprava i moje vlastite težine u obliku iskoraka i čučnjeva“

  • Zdravlje

  • 10. Avg. 2016  10. Avg. 2016

  • 0

Ova 175 centimetara visoka brineta ne skriva pojedinosti o svom zdravom načinu ishrane, a uprkos brojnim obavezama, ne propušta treninge tri puta sedmično.

 

Najbolje od svega je to što gotovo svako može lako da primijeni njen način ishrane.

 

"Za doručak uglavnom jedem proteinski sheik jer je brzo gotov.

 

To mi odgovara jer ujutro žurim, moram da se pobrinem za djecu i onda odem na posao", objašnjava Cindy u intervjuu za magazin Gloss.

 

"Za ručak uglavnom jedem salatu, ponekad s piletinom, a ponekad bez.

 

Za večeru obično idemo u restoran na suši ili jedemo kod kuće.

 

Ako ostanemo kod kuće, onda pripremim ćureće ćuftete s tjesteninom, salatom i povrćem".

 

Kada je riječ o hrani, ukusi članova Cindyne porodice pomalo se razlikuju.

 

"Ja baš ne volim tjesteninu, a klinci ne vole povrće ili salatu.

 

Nije mi drago što su moji obroci značajno drugačiji od njihovih, ali to funkcioniše".

 

Što se tiče pića, Cindy najradije bira običnu vodu, dok se drugih napitaka kloni kako bi izbjegla dodatne kalorije skrivene u njima.

 

"Pijem i zeleni čaj. Nekad sam pila velike količine kafe, ali sam morala da prestanem zbog problema sa želucem.

 

Kafa, a posebno na prazan želudac, nikako mi nije odgovarala".

 

Iako alkohol izbjegava, povremeno voli da popije tekilu.

 

"Tekila ubija sve parazite. Moj suprug uživa u koktelima, pa ne mogu da ga pustim da pije sam".

Nekih zadovoljstava nikako se ne odriče.

 

„Sladokusac sam, pa da bih se zadovoljila i pritom zadržala zdrave masnoće u jelovniku, obično napravim frape", izjavila je u intervjuu za magazin Shape. "Od sastojaka kombinujem: nanu, špinat, bananu, indijski oraščić, bademovo mlijeko i kakao čips.

 

Volim i čokoladu, te je jedem pomalo svaki dan".

 

Cindy nipošto ne zauzima radikalan stav kada je riječ o zdravoj ishrani.

 

"Moja mudrost je da ne jedem puno upakovane hrane.

 

Mogla bih lako da budem vegetarijanka, ali to nije praktično za moju porodicu.

 

Od mojih pet dnevnih obroka, četiri su zdrava", kaže. A ta razmjera nije nedostižna čak i za žene koje nisu supermodeli.

 

"Vježbam sa svojim trenerom, Sarom Hagaman, tri puta nedjeljno i to ujutro", rekla je u intervjuu za Shape.

 

"Kružni trening za cijelo tijelo izvodim pomoću tegova, sprava i moje vlastite težine u obliku iskoraka i čučnjeva.

 

Obično deset minuta vježbam s tegovima, pa pet minuta izvodim kardio vežbe".

 

Cindy i Sara najmanje tri puta ponavljaju vježbe snage (deset minuta) i kardio vježbe (pet minuta), a završavaju s trbušnjacima i istezanjem.

 

Osim vježbanja sa Sarom, u raspored ponekad ubacuje i spontanu rekreaciju.

 

"Ako tokom sedmice mogu sebi da priuštim pješačenje ili vožnju biciklom sa suprugom ili prijateljicom, to je onda dobrodošao dodatak!"  

 

 

 

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...