Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ovaj saobraćajnica će umnogome rasteretiti saobraćaj na ovom prometnom pravcu
Ekonomija
23. Avg. 2024
0
Izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje dugogodišnji je projekt kroz centralnu Bosnu o kojem se jako dugo priča. Od velikog je značaja za sve koji putuju kroz taj kraj, naročito kroz općinu Vitez.
Njenim završetkom smanjile bi se gužve ali i omogućio brži protok roba i usluga. Radovi na prvoj dionici u punom su intenzitetu.
Radovi na LOT-u 5, koji je prvi od pet dionica i jedini koji je u izgradnji, privode se kraju i prema najavama ovaj dio bi trebao biti završen do kraja godine.
Riječ je o dionici dugoj skoro 5 kilometara od petlje Vitez, izlaz iz Poslovne zone do Nević polja. Riječ je o zahtjevnom terenu na kojem je izgrađeno 4 mosta i jedan vijadukt a na nekim potezima duž dionice radovima je prethodila regulacija rijeke Lašve i premještanje iz starog u novo korito, izvijestio je RTV HB.
Istovremeno, uveliko vlada zanimanje za LOT 4 koji bi se trebao sljedeći graditi, a koji prolazi kroz poslovnu zonu u Vitezu. Projekt je nedavno preuzelo javno preduzeće “Autoceste FBiH”.
– Nas zanima poslovna zona Vitez. To je bilo pod ingerencijom Cesta FBiH. Prije dva mjeseca smo imali sastanak s predstavnicima Cesta FBiH i općine Vitez gdje smo preuzeli kompletnu dokumentaciju i obavezu da mi implementiramo taj projekt – rekao je direktor “Autocesta” Denis Lasić.
Boris Marjanović, načelnik Viteza, rekao je da nema nikakvih problema što se tiče lokalne zajednice i “Autocesta FBiH”, te da su svi dogovori postignuti.
– Sada je na samoj struci da se napravi novi projekt i da se krene sa eksproprijacijom. Te aktivnosti su već dobile puni zamah – rekao je Marjanović.
Kako je najavio Lasić, u međuvremenu će prva dionica biti spojena na magistralnu cestu, kako bi bila u funkciji što prije.
U Vitezu očekuju intenziviranje daljnjih radova na izgradnji brze ceste ali i samo povezivanje LOT-a 5 s magistralnom cestom M5 puno bi značilo za rasterećenje prometa kroz Novu Bilu jer svi koji putuju od Viteza prema Travniku svjedoci su svakodnevnih prometnih gužvi.
Inače, trasa buduće brze ceste Lašva – Travnik – Jajce dio je proširene evropske mreže brzih cesta koja bi srednju Bosnu preko Banja Luke povezivala s Okučanima u Hrvatskoj.
Ekonomija
HDZ-ov KADAR OPTIMISTIČAN POVODOM NOVOG PROJEKTA: Lasić se pohvalio da će izgradnja dionice brze ceste kasniti "samo" 10 mjeseci
10. Apr. 20240
Ekonomija
SAD JE SVE JASNO: Prva dionica brze ceste Lašva – Nević Polje neće biti završena na vrijeme, razlog je...
23. Jan. 20240
Ekonomija
PUT LAŠVA – NEVIĆ POLJE TREBA BITI OTVOREN U FEBRUARU OVE GODINE: Evo koliko se kasni, hoće li uspjeti?
14. Jan. 20240
Ekonomija
PROBLEMIMA NIKAD KRAJA: Ponovo zapela izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, glavni krivac je…
17. Sep. 20220
HiTec
LOZINKU TREBA ZAMIJENITI DVIJE MILIJARDE KORSNIKA GMAILA: Evo šta trebate napraviti
Prije 11 min0
Evropa
NAORUŽAVANJE EVROPE: Evo kako Komisija misli ubrzati ulaganja u odbranu
Prije 16 min0
Društvo
JAVIER BARDEM, SLAVNI ŠPANSKI GLUMAC: "U Gazi se događa genocid. Amerika ga pomaže!"
Prije 22 min0
Estrada
EMINA JAHOVIĆ OTKRILA DA PRAKTIKUJE JEDAN RITUAL KAKO BI SE SPASILA NEGATIVNE ENERGIJE: Ovo radi svakog dana
Prije 22 min0
Ekonomija
FIRMA IZ LAKTAŠA NIJE PROŠLA: Autoceste Federacije BiH dodijelile milionski posao izgradnje dijela brze ceste kompanijama...
Prije 11h0
Ekonomija
NEŠTO NIJE U REDU: Šta se dešava s luksuznim hotelom na Jadranu kojeg je kupio bogati biznismen iz BiH?
16. Jun. 20250
Ekonomija
POTEZ ZA SVAKU POHVALU: Bh. gigant vojne industrije kupuje halu i ide u gradnju nove fabrike, poznata i lokacija...
16. Jun. 20250
Ekonomija
SARAJEVO I PODGORICA SE POVEZUJU: Uskoro tender za izgradnju mosta na Graničnom prijelazu Hum - Šćepan polje
15. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.