SVE VRIJEME RADIMO POGREŠNO: Ovo je 5 mitova o hrani i piću u koje slijepo vjerujemo, a nemaju veze s istinom

Ukoliko želite smršaviti u ovih 5 mitova o prehrani morate odmah prestati vjerovati

  • Zdravlje

  • 05. Jun. 2017  05. Jun. 2017

  • 0

Doručak se ne smije preskakati

Doručak je najvažniji obrok, nezaobilazan za djecu i mlade osobe, dijabetičare i druge skupine s posebnim prehrambenim interesima, no osobe koje imaju višak tjelesne težine, nemaju drugih bolesti i ujutro nisu gladne, nikako se ne bi trebale prisiljavati jesti samo pod krilaticom zdravog obroka. Već jedna voćka ili čaša cijeđenog soka, dovoljan je jutarnji unos.

Osobe koje mršave jest da jedu u ono doba dana kada osjećaju glad. Naravno, to ne bi trebalo biti barem 2 sata prije spavanja.

Krumpir i tjestenina debljaju
Krumpir je niskokalorična (68 kcal/100 g) namirnica i odličan sastojak dnevnog obroka. Deblja krumpir koji se 'napije' ulja jer masnoće imaju visoku (900 kcal/100 g) kalorijsku vrijednost. Tjestenina pak ima 350 kcal prije kuhanja i oko 175 kcal u 100 g nakon kuhanja. Debljaju saftovi koji u pravilu imaju puno kalorija zbog visokog udjela masnoće.

Ako tjesteninu pripremite bez masnoće i uz veću količinu povrća ili nemasni umak od rajčice, ona je odličan ručak s kojim se može mršavjeti.

Maslinovo ulje je dobro za mršavljenje

Maslinovo ulje je izvrsna namirnica, najbolja masnoća koju poznajemo, no kao i druge masnoće vrlo kalorična. Minimalna dnevna količina masnoća je 10 grama (2 čajne žličice) što daje 90 kalorija. Svako tko želi smršaviti trebao bi se držati ovog pravila, a salate nikako uljiti.

Sir je zdrava namirnica
Sirevi su visokomasni proizvodi čiji utjecaj na zdravlje jako ovisi o sirovini od koje su napravljeni i o tehnologiji. Sireve treba maksimalno reducirati tijekom mršavljenja, a u prehrani ih tretirati kao zamjenu za masnoću. U neke dane umjesto navedene 2 čajne žličice ulja, može se uzeti približno ista količina sira.

Treba piti što više vode
Niti jedno piće, pa ni vodu ne treba konzumirati uz jelo, kaže Ružić. Kada jedemo i istodobno pijuckamo, ubrzavamo unošenje hrane, a dokazano je da osobe koje brzo jedu imaju izrazitu sklonost debljanju.

(SB/Zadovoljna)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...