STIŽE „OSMICA“: Volkswagen priprema novu generaciju Golfa

Volkswagen je saopćio da će u pogon u Wolfsburgu investirati tri milijarde eura kako bi tu fabriku pripremio za proizvodnju sljedeće, osme generacije modela Golf.

  • Auto

  • 30. Nov. 2017  

  • 0

Kako su rekli u njemačkom auto-gigantu, ova sredstva bit će usmjerena u zamjenu opreme i alata u proizvodnom pogonu, kao i u novi centar za dizajn i tehnički razvoj vozila.


U Volkswagenu kažu da će ova ulaganja pomoći da se osigura dugoročna poslovna budućnost brenda.

“Odobrena sredstva za razvoj vozila marke VW i našu fabriku znače da je budućnost kompanije sigurna, bez obzira na to hoće li se ona zasnivati na električnim automobilima ili modelima sa konvencionalnim motorima”, rekao je jedan od funkcionera kompanije, Bernd Osterloh.

Prema ranijim najavama, Golf 8 trebalo bi biti predstavljen 2019. godine, a lansiranje nove generacije vremenski će se podudariti sa pojavom Volkswagenovih električnih automobila, koje će predvoditi I.D. hečbek.

Volkswagen će prilikom konstruiranja "osmice" koristiti unaprijeđenu varijantu modularne MQB mehaničke platforme, koja će zahvaljujući upotrebi lakših materijala imati za 70 kg manju masu od postojeće.

VW će ostati dosljedan svom "evolutivnom dizajnu" spoljašnjosti, pa ne treba očekivati velike promjene u eksterijeru vozila. Ipak, novi Golf imat će vitkiju liniju i nešto niži prednji dio, s novim LED farovima.

Pozadi je predviđena još jedna stilska novina – naziv modela bit će uočljiviji i naglašeniji, a nalazit će se na sredini vrata prtljažnika, slično kao kod modela Arteon.

Znatno veće promjene očekuju se u kabini automobila. U skladu sa vladajućim trendovima u autoindustirji, većina fizičkih komandi – dugmića i prekidača, biće zamijenjena komandama na "touchscreen" ekranu multimedijalnog sistema.

Kada je riječ o motorizaciji, pored (i dalje) neizbježnih benzinaca i dizelaša, Golf 8 imat će i novu verziju sa takozvanim "blagim" hibridnim pogonom koji će koristiti 48-voltni električni sistem.

Poslije dizel skandala koji je nanio štetu Volkswagenu i rasta troškova izrade dizel motora kako bi se zadovoljili ekološki standardi, "blagi " hibridni pogon predstavljat će odgovarajuću alternativu dizelašima – bit će "zeleniji", a istovremeno podjednako ekonomičan.

Volkswagen će zadržati postojeći četvorocilindarski 1.5 litarski turbo benzinac, a umjesto aktualnog 1.6 litarskog dizelaša, predviđen je novi dizel motor, zapremine 1.5 litara. Nakon regularne verzije Golfa 8, uslijedit će i sportski Golf GTI i Golf R modeli, snage između 250 i 350 ks.

Plug-in hibrid GTE biće također u ponudi, ali ne i električni e-Golf, kojeg će zamijeniti model na struju iz spomenute I.D. Generacije.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...