POPULARNA DRUŠTVENA MREŽA UVODI PROMJENU: Na snagu stupa 15. maja, a korisnici nisu oduševljeni...

Snapcat će 15. svibnja početi s uvođenjem reklama koje bi trebale trajati šest sekundi, ali ih neće plasirati u pričama svojih korisnika ili Discoveru

  • HiTec

  • 27. Apr. 2018  

  • 0

Snapchat razmišlja o novom, ali svima dobro poznatom načinu ubiranja prihoda od svog sadržaja – naime, prema DigiDayu, tvrtka će početi testirati šest sekundi duge reklame slične onima na televiziji. Na nesreću korisnika, počet će već od 15. svibnja.

Oglasi se neće moći preskočiti, već će ne njih biti moguće 'tapnuti' kako bi nestali. Tvrtka navodno planira pokrenuti oglase i u odabranim TV emisijama koje rade njihovi partneri poput Viacoma, vlasnika MTV-a, kao što su Cribs i Girl Code. Drugim riječima, osim na samom Snapchatu, reklame će emitirati i na TV-u u programima svojih partnera.

Srećom, platforma neće ubacivati reklame u priče svojih korisnika i Discoverdio aplikacije. Dakle, možda nećete naići niti na jedan oglas ako gledate samo sadržaje svojih prijatelja.

Studija koju je prošle godine provela tvrtka Fluent za stjecanje klijenata otkrila je da 80 posto korisnika u dobi od 18 do 24 godine, ciljana publika Snapchata, obično preskače oglase na platformi. Jasno, tvrtka zna da do kraja godine potez mora postati profitabilan, ali također mora pronaći način zarade od publike, prenosi engadget.

(Tportal/SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...