MALE TAJNE VELIKIH MAJSTORA: Imate stariji dizelaš koji ne pali kad je motor ugrijan, evo što vam je činiti

Ako stariji dizelaš ima problema s paljenjem, bolje je da je to kod toplog, nego hladnog motora

  • Auto

  • 12. Jun. 2018  

  • 0

Ukoliko hladan dizelaš ne pali, u pravilu se radi o dotrajalosti i većem istrošenju cilindara, klipnih prstenova ili ventila. Klipovi u drugom taktu, krećući se iz donje prema gornjoj mrtvoj točki, sabijaju usisani zrak, kako bi se zagrijao na 600 do 650 Celzijevih stupnjeva, potrebnih da bi se ubrizgano gorivo samo upalilo. 

 

Kod istrošenog motora zrak prolazi između cilindara i klipova, odnosno kroz zatvorene ventile, pa se ne postižu potrebni tlakovi kompresije, a stlačeni se zrak nedovoljno zagrijava te motor hladan ne pali.

 

Ukoliko vruć motor ne pali, u osnovi su dva moguća problema. Prvi je u gumicama ispod brizgaljki, koje propuštaju gorivo, a drugi u elektronici visokotlačne pumpe goriva. Prva je mogućnost znatno povoljnija, jer u drugoj treba mijenjati cijelu pumpu jer popravak elektroničkog modula u pravilu nije moguć.

 

 

 

 

(SB / Autoportal)

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...