NAGLI PAD NAJPOPULARNIJE DRUŠTVENE MREŽE: Dionice Facebooka su se strmoglavile, razlog je...

Zbog toga se Mark Zuckerberg, izvršni direktor i osnivač Facebooka 2004. godine, u niz navrata ispričao korisnicima, no to nije spriječilo pozive korisnicima da prestanu koristiti Facebook zbog slabe zaštite osobnih podataka i lažnih vijesti

  • Ekonomija

  • 26. Jul. 2018  

  • 0

Cijena dionice Facebook pala je u četvrtak više od 20 posto, nakon što je ta društvena mreža izvijestila o slabijim nego što se očekivalo kvartalnim poslovnim rezultatima i upozorila da će iduće godine njezini troškovi rasti brže od prihoda.

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, prihodi Facebooka u drugom tromjesečju iznosili su 13,2 milijarde dolara, 42 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Pritom je čista dobit dosegnula 5,1 milijardu dolara, 31 posto više nego godinu dana prije.

To je sporiji rast financijskih rezultata u odnosu na prethodne kvartale i nešto manji nego što su analitičari u anketi Reutersa očekivali.

Ulagače je još više zabrinulo usporavanje rasta broja korisnika te društvene mreže. Na kraju lipnja Facebook je imao 2,23 milijarde aktivnih mjesečnih korisnika, 11 posto više nego godinu dana prije, a po toj je stopi porastao i broj dnevnih korisnika te društvene mreže.

Najsporiji rast u više od dvije godine

Premda se radi o snažnom rastu, to je ipak najsporiji rast broja korisnika u više od dvije godine.

Analitičari to povezuju s nedavnim skandalom koji je izbio nakon što je tvrtka za obradu podataka Cambridge Analytica otkrila da je koristila podatke milijuna korisnika Facebooka bez njihova pristanka, i to za potrebe političkih kampanja.

Zbog toga se Mark Zuckerberg, izvršni direktor i osnivač Facebooka 2004. godine, u niz navrata ispričao korisnicima, no to nije spriječilo pozive korisnicima da prestanu koristiti Facebook zbog slabe zaštite osobnih podataka i lažnih vijesti.

Još je više ulagače uznemirilo upozorenje Facebooka da će rast njegovih prihoda usporiti u drugoj polovici godine, a da će u idućoj godini troškovi poslovanja tvrtke rasti brže od prihoda jer će se više investirati u sigurnost korisničkih podataka i bolje pratiti sadržaji koje korisnici stavljaju na mrežu.

Zbog nedozvoljenog korištenja podataka korisnika, ali i prethodnog skandala zbog lažnih oglasa na Facebooku plaćenih iz Rusije kojima se pokušalo utjecati na predsjedničke izbore u SAD-u, Facebook je zaposlio nove djelatnike za borbu protiv lažnih oglasa i vijesti, a najavio je i druge mjere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže, prenose Agencije.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...