LUDI STE ZA INSTAGRAMOM, ALI VAS NE PRATI NIKO: Uz pomoć ovih savjeta postanite maher kojeg svi obožavaju

Jeste li se ikad zapitali zašto pratite određene profile? Osim ako nisu vaši prijatelji ili slavni, ono zbog čega odlučite pritisnuti 'Prati' najčešće je izgled cjelokupnog profila

  • HiTec

  • 29. Jul. 2018  

  • 0

Profesionalni fotografi na svojim profilima ne objavljuju privatne fotografije, selfije (osim ako se time ne bave) ili tuđe fotografije. Stoga objavljujte samo one koje se i vama zaista sviđaju.

Kada ljudi pogledaju vaš profil, želite ostati zapanjeni. To ćete postići tako da birate pomno birate fotografije i video zapis koje objavljujete. No ako ipak želite objaviti pokoji selfie, to ćete uskoro moći preko nove Instagramove značajke koja ograničava vidljivost nekih objava na isključivo bliske prijatelje. Tome služi zvjezdica na vrhu vašeg profila pomoću koje možete (ako je imate) odabrati bliske prijatelje.

Ako želite skupiti više pratitelja, morate odabrati ciljanu publiku – nišu. Ako puno putujete, privući ćete druge putnike. Ako objavljujete sadržaje o hrani, vaša su publika oni sa sličnim interesima. Jedan od najčešćih razloga zašto ljudi prestaju pratiti neke profile je zato što se više ne pronalaze u onome što vide ili je autor promijenio koncept.

Neki od najpoznatijih Instagramera su Sorelle Amore koja objavljuje isključivo autoportrete. Peter McKinnon objavljuje fotografije različite tematike, no ima svoj prepoznatljiv stil. Sve fotografije uređuje do najsitnijeg detalja, a potom ih reže u portrait (okomitu) orijentaciju kako bi, kaže, ljudima upale u oko dok pretražuju Instagram. Koliko je u tome uspješan, govori brojka od milijun pratitelja na njegovom profilu.

Jedna od najvažnijih stvari za privlačenje pratitelja je jedinstven, ili barem dosljedan stil. Ako ste tek početnik, morate biti strpljivi i eksperimentirati dok ne nađete ono što vam odgovara ili po čemu će vas zapaziti. Vjerujemo da ste već čuli riječ 'aesthetic' i možda ste se pitali što znači. Aesthetic je pojam koji označava stil, često moderan, a ponekad i minimalan. No to ne mora tako biti i u vašem slučaju. Cilj je da kod publike probudite nekakav osjećaj.

Jedan od najboljih savjeta za ostvarivanje estetike je biranje nekoliko filtara koje ćete koristiti. Primjerice, dva do četiri filtra su u redu, sve preko toga postaje neuredno. Također je dobro ako fotografije s istim filtrom budu jedna do druge kako ne bi bilo mnogo prijelaza.

Premda mnogi upravo hashtagove koriste kako bi ih primijetio veći broj ljudi, kao i sve, i s njima treba biti oprezan. Primjerice, popularni tagovi kao što su 'sunset', 'instagood', 'instafood' i slične treba izbjegavati jer se pod njima svakodnevno objave milijuni objava. No i dalje su korisni kako biste obilježili i svoje objave i na taj način došli do željene publike, smo trebate znati kako.

Instgram je ograničio broj tagova po objavi na 30 i to bi trebalo biti sasvim dovoljno. Sorelle Amore savjetuje da ih stavljate nekoliko pravih te da dobro pazite da su to oni koji najbolje opisuju vašu fotografiju ili video. Drugi, pak, fotografi kažu kako poznata 'manje je više' ne vrijedi u ovom slučaju pa koriste svih 30. Dakle, o količini prosudite sami.

Kao i Facebook i Instagram je društvena mreža na kojoj se komunicira. Ako primite komentar pod fotografiju, odgovorite na njega. Ako ste na nekom zanimljivom mjestu ili s ljudima, označite ih.

No ako želite više, počnite pratiti same hashtagove koji su relevantni vašoj publici. Komentirajte objave koje vam se pojave na naslovnici i pronađite profile koji ih objavljuju. Tako ćete postati primjetniji. A tu je i nekoliko aplikacija kojima možete platiti da vas promaknu.

Instagram stories brzo su postale ključni dio platforme i mogu biti odličan način za podizanje angažmana među pratiteljima. One su idealan način za dijeljenje dinamičnijeg sadržaja koji mogu pružiti pogled 'iza zastora' o svemu što dijelite na profilu.

Dodatna je korist da pojedine priče mogu sadržavati veze na vašu web stranicu.

Ako želite objaviti više fotografija s istog snimanja, možda biste ih trebali objaviti u jednoj objavi, a ne kao puno pojedinačnih. Takve objave mogu sadržavati do 10 slika pod jednim opisom. Korisnici ih pregledavaju tako što prijeđu prstom s lijeva na desno preko fotografije. Prednost je to što možete ispričati širu priču u jednom postu.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...