PROCURILE ŠPIJUNSKE FOTOGRAFIJE: Ovo je Porsche 911 Carrera s oznakom 992, nikad oštriji, lakši i štedljiviji

Oštriji, lakši i štedljiviji, 6-cilindarski bi-turbo 'bokser' 3.0 osnovnog modela pojačan s 370 na 390 KS, karoserija s velikim udjelom aluminija i kompozita, stiže krajem godine, 2019. snažnije verzije i hibrid

  • Auto

  • 03. Avg. 2018  

  • 0

Njemački Autozeitung.de objavio je prve 'špijunske' slike nove generacije kultnog sportaša Porsche 911, serije 992, koji će zamijeniti uspješnu seriju 991, predstavljenu 2012. i redizajniranu 2015. Riječ je najjačoj gami sportskih automobila koja je počela 1963. Premda je 1981. trebala biti posljednja godina za Elfer (kako popularno zovu 911-icu po 'elf', njem. 11), nastala je renesansa. Prošlog je proljeća proizveden milijunti primjerak.

Slavni 6-cilindarski zrakom hlađeni bokserski motor je 1998. prešao na tekućinsko hlađenje. Serija 992 je 2012. uvela bi-turbo verziju obujma 2981 ccm, s direktnim ubrizgavanjem u serijskoj izvedbi. Nova će verzija snagu povećati s 370 na 390 KS. Osnovna će verzija biti uparena s novim 7-stupanjskim ručnim mjenjačem, smanjene mase i otpora te dvostruke sinkronizacije, za brže šaltanje.

Uz doplatu, a u snažnijim verzijama serijski, bit će novi automatski mjenjač PDK s dvostrukom spojkom i osam stupnjeva. Vrijedi to i za 4x4 verziju za model Carrera 4. Naravno, zadržat će se prepoznatljiv stil 911-ice, dužina će porasti s 450 na 452 cm, širina sa 181 na 184, a visina će biti smanjena sa 130 na 129 cm. Koeficijent otpora zraka bit će snižen s 0,29 na 0,27.

Novi će model biti 2 cm duži i fluidniji, s atraktivnim stilskim novostima u stražnjem dijelu, osnovni će model imati stražnji pogon, a integralna verzija 4 bit će dostupna uz doplatu.

Velika su unapređenja u karoseriji, s nosećim strukturom od čelika ultra visoke čvrstoće (UHTS), s ojačavajućim profilima od kompozita ojačanim ugljičnim vlaknima, Haube, vrata i krovna ploha bit će od aluminija. Sve to omogućit će smanjenje mase za 50 do 70 kg uz povećanje čvrstoće za 30 posto. Sve će to osnovnom modelu najveću brzinu povećati s 290 na 300 km/h, a ubrzanje do stotke skratiti s 4,6 na 4,4 s. Istodobno će potrošnja biti reducirana za prosječno pet posto, a proporcionalno i štetne emisije.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...