JEDNOSTAVNA FORMULA: 13 najlakših načina kako da dnevno unesete 500 kalorija manje

Jedan kilogram sedmično možete smršati ako svaki dan unesete 500 kalorija manje...

  • Zdravlje

  • 30. Avg. 2018  30. Avg. 2018

  • 0

To ne znači da sad morate mahnito brojati kalorije i biti na dijeti, nego će biti dovoljno da vam u svakodnevnu naviku pređu sljedeći jednostavni savjeti.

 

 

1. Doručkujte jaja

Za doručak pojedite dva kuhana ili poširana jaja koja će vas zasititi dovoljno da ostatak dana pojedite oko 415 kalorija manje. Ručak započnite niskokaloričnom juhom i pojest ćete oko 130 kalorija manje. 

2. Izbjegavajte gazirano

U tri decilitra gaziranog pića može se kriti preko dvjesto kalorija. Umjesto gaziranim napitkom utažite žeđ vodom.

 

3. Guštajte u kupovini namirnica i pripremanju jela

Sat vremena provedite u kupovini namirnica, pospremite ih kad dođete kući, provedite dva sata pripremajući fini ručak/večeru, postavite stol i servirajte hranu - i izgubili ste čak 640 kalorija. 

4. Jedite manje tjestenine

Porcija tjestenine trebala bi biti veličine šake, a obično se servira u dva, tri ili čak četiri puta većim porcijama te može imati i do hiljadu kalorija. 

5. Ostavite lonce na šporetu

Lonce, tave i posude s hranom ne stavljajte na stol za kojim jedete jer će vas „mamiti“ da uzmete repete. Stavite hranu na tanjure te ostavite sve posude na štednjaku. 

6. Jedite iz manjih tanjira

Jedete li iz manjih tanjira pojest ćete 20 do 25 posto manje hrane, odnosno do 500 kalorija manje, a osjećat ćete se jednako sitima.

7. Izbjegavajte orašasto voće

Orašasti plodovi sadrže masnoće zdrave za srce, ali i dosta kalorija. Primjerice, u šaci na ulju prženih orašastih plodova može se kriti i do 180 kalorija. Ne možete li im odolijeti jedite pistaccio. Dvije šake pistaccia imaju oko 160 kalorija, a jedenje će usporiti skidanje ljuski. 

8. Ne jedite ispred TV-a

Jedete li dok gledate TV možete pojesti i do 300 kalorija više. Jedite za stolom te sat vremena gledanja TV-a zamijenite šetnjom. Tako ćete unijeti oko 530 kalorija manje.

9. Ograničite broj gostiju

Prema nekim studijama, jedete li u društvu sedam ili više ljudi možete pojesti i do 90 posto više! To je kao da pojedete dvostruki obrok. Zato pozovite u goste manje ljudi i pojest ćete 500 ili više kalorija manje. 

10. Ostavite nešto na tanjiru

Oko 25 posto hrane koja vam je na tanjiru ostavite za sutrašnji ručak. Ako obično svaki dan unesete dvije hiljade kalorija ili više na ovaj način unijet ćete 500 kalorija manje.

11. Izbjegavajte kokice u kinu

Velika porcija kokica začinjenih puterom kakve kupujemo u kinu može sadržavati i do hiljadu kalorija. "Prošvercajte" u kino nemasne kokice koje ste napravili kod kuće i unijet ćete i do 700 kalorija manje.

12. Ne gladujte nego jedite

Gladovanjem se ne mršavi (zdravo) i zato se zasitite hranom bogatom vodom i vlaknima – voćem, povrćem i grahoricama.

13. Naspavajte se 

Ljudi koji dnevno spavaju oko pet i pol sati jedu više, dokazalo je istraživanje. Spavate li između sedam i osam sati dnevno možete unijeti i do 1000 kalorija manje.

 

(Zadovoljna)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...