MALE TAJNE VELIKIH MAJSTORA: Pumpadžije su uvijek na dobitku; evo kako pištolj prekida punjenje goriva na pumpi!

Većina vozača zna da se piištolj za ulijevanje goriva na benzinskoj pumpi sam isključuje kad gorivo dođe do čepa

  • Auto

  • 01. Sep. 2018  

  • 1

No, malo ih zna kako funkcionira. Cijev za ulijevanje goriva u automobil u sebi ima cjevčicu povezanu s tlačnom komorom i membranom. Da bi pumpa goriva radila, u cjevčici mora biti podtlak.

 

Dok gorivo slobodno istječe iz glavne cijevi, povlači zrak iz cjevčice stvarajući podtlak. Stvoreni podtlak povlači membranu, koja spaja strujni krug. Kad se razina goriva približi čepu, počinje rasti tlak zraka na otvoru koji poništava podtlak u cjevčici.

 

Elastična membrana se tada vraća u početni položaj i prekida dovod struje u elektromotor pumpe stacionarnog uređaja za pretakanje goriva iz velikog podzemnog spremnika u rezervoar našeg vozila.

 

A, kako u pravilu u crijevu uvijek ostane i po decilitar goriva nakon što se pištolj zaustavio, i sami možemo zaključiti koliko su vlasnici pumpnih stanica „dobri“ kad se podvuče crta.

 

 

 

 

(SB)

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...