NEVJEROVATNA ODLUKA: Zatvaraju se prodavnice Zare, Pull&Beara, Massimo Dutta, Bershke, Stradivariusa...

"Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima širom svijeta, čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", rekao je Isla dodajući kako imaju za cilj poboljšati iskustvo kupaca.

  • Ekonomija

  • 05. Sep. 2018  

  • 1

Pablo Isla, predsjednik i direktor kompanije Inditex, najavio je da će do 2020. godine kompletnu prodaju Zare i drugih Inditex brendova preseliti na internet.Prodaja Inditexovih brendova bit će dostupna i na onim tržištima na kojima još uvijek
nemaju nijednu fizičku trgovinu.

"Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima širom svijeta, čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", rekao je Isla dodajući kako imaju za cilj poboljšati iskustvo kupaca.

Foto: EPA-EFEFoto: EPA-EFE

Udružujući snage s tehnološkim kompanijama Isla je odlučio testirati nove metode upravljanja zalihama. Ponovio je da je njihov proces proizvodnje usmjeren na ekološku učinkovitost koja, između ostalog, uključuje povećanu uštedu energije i vode u svim dijelovima poslovanja od proizvodnje i logistike do proizvoda.

Inditex brendovi su Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterque.

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...