VLASNIK FIRME "EĆO COMPAY": "Radončić mi nanosi poslovnu štetu, tužit ću Avaz"!

Nastavljaju se napadi Fahrudina Radončića i njegovog Dnevnog avaza na bošnjačke privrednike. Posljednja žrtva je Suhad Ećo, direktor kompanije "Ećo Company", koji se našao na meti napada Radončićevih medija zbog gostoprimstva kojeg je u prostorijama svoje firme iskazao Šefiku Džaferoviću, kandidatu SDA za člana Predsjedništva BiH.

  • Mini market

  • 08. Sep. 2018  

  • 16

- Džaferović se, naime, družio sa Smajom Ećom, jednim od vlasnika firme namještaja "Ećo Company", koji je iz BiH zbog opasnih aktivnosti protjeran još u decembru 2015. godine – piše Avaz.

Prva netačna konstatacija je ona o Smaji Eći kao jednom od vlasnika firme "Ećo Company", što dokazuje i Registar poslovnih subjekata BiH, prema kojem su osnivači ove firme njen direktor Suhad Ećo i tehnički direktor Esnaf Ećo, dok Smajo Ećo nije ni na koji način vezan za rad ove kompanije.

Smajo Ećo je, konstatira Radončićev medij, protjeran iz BiH jer je proglašen prijetnjom nacionalnoj sigurnosti BiH. Iako je opasan po nacionalnu sigurnost i kao takav protjeran iz BiH, kako to Avaz pojašnjava, Ećo boravi u BiH, što dokazuje i fotografija sa Džaferovićem.

- Ja sam, prije svega, zahvalan gospodinu Džaferoviću jer se odazvao našem pozivu i što je saslušao probleme sa kojima se suočavaju privrednici u BiH te vjerujem kako će nastaviti raditi na tome da se ti problemi prevaziđu. S druge strane, ne razumijem potrebu gospodina Radončića da, samo zbog svojih političkih ambicija, ovakvim lažima dovodi u pitanje poslovanje moje kompanije. Evo, pozivam i njega da nas posjeti. Žao mi je što do sada nije pokazivao interesovanje za privredu i privrednike, iako je do ulaska u vlast mnogo govorio o ekonomiji. S obzirom da je iznesenim lažima nanesena šteta mojoj firmi, u kojoj je direktno uposleno 100 radnika te još pedesetak indirektno kao posrednici, namjeravam pravdu zatražiti i sudskim putem – izjavio je Suhad Ećo za Faktor.

Njegov brat Smajo, dodaje, nije prijetnja po sigurnost u BiH, što su potvrdile istrage nadležnih institucija koje su sprovedene nakon odluke iz 2015. godine i na osnovu kojih je mjera koja mu je prethodno izrečena stavljena van snage. Pojašnjava i da je prva fotografija, koja je nastala prije 15 godine, napravljena u Njemačkoj, kada je Džaferović boravio u posjeti s ciljem animiranja dijaspore da ulažu u BiH.

Inače, ovo prvi put da Radončićevi mediji nanose štetu privrednicima u BiH. Posljednji primjer su ataci na kompaniju Prevent, zbog čega mu je ove godine uskraćeno gostoprimstvo u Goraždu.

Podsjećamo, Ustavni sud Bosne i Hercegovine pretprošlog mjeseca (17.jula) potvrdio je presudu Vrhovnog suda Federacije BiH kojom je tvrtka "Avaz d.o.o.", kao izdavač "Dnevnog Avaza" kažnjena sa više od 150 hiljada KM zbog klevete koje je u tom dnevnom listu iznesena na štetu tvrtke "Tehnopek d.o.o." iz Bihać.

ScreenshotScreenshotScreenshot

Riječ je o apsolutno najvećoj novčanoj kazni koja je protiv nekog medija izrečena u povijesti pravosuđa u Bosni i Hercegovini. Tako je napokon stavljena tačka na sudski proces dug više od petnaest godina i na taj način zadovoljena pravda.

Sve je počelo u aprilu 2002. godine kada je "Dnevni Avaz" naslovnoj strani objavio senzacionalističku vijest, prema kojoj je "U Bihaću zadržano 100 vagona otrovne pšenice". U samom članku, čiji je autor bio novinar Fadil Mandal, stajala je nešto drugačija formulacija prema kojoj je u Carini u Bihaću "zadržano 100 tona pšenice za koju se sumnja da je otrovana".

U osnovi se radilo o tome da su carinske službe u Bihaću posumnjale u kvalitet pšenice koju je firma "Tehnopek" uvezla iz Mađarske, te da su njene uzorke uputile na analizu u Sarajevu. Laboratorijska analiza u Carinarnici u Sarajevu pokazala je da su uzorci "spornog" žita ispravni i da se mogu koristiti u proizvodnji hljeba . Kako je tokom višegodišnjeg sudskog procesa ustanovljeno, "Avaz" je ovu lažnu informaciju objavio uprkos zahtjevima i molbama od strane šefa Carine u Bihaću Irfana Felića da se tekst ne objavljuje sve dok ne stignu rezultati laboratorijske analize iz Sarajeva.

Unatoč tome, novinar je tekst sa senzacionalisitčkim naslovom ipak objavio. Vlasnici "Tehnopaka" su nakon što je laboratorijska analiza ustanovila da je sa uvezenim žitom iz Mađarske sve u redu, tražili od "Avaza" da objavi demanti u kojem će se napisati potpuna istina, što uredništvo tog lista nije učinilo. Odnosno, nije učinilo odmah, nego nakon skoro mjesec dana kada su četiri firme kojima je bilo namijenjeno uvezeno žito raskinule ugovore sa "Tehnopekom" i tako mu nanijele ogromnu poslovnu štetu.

"Tehnopak" je u tužbi koju je nakon toga podnio protiv "Avaza d.o.o." kao izdavača "Dnevnog Avaza" tražio nadoknadu materijalne štete od 107.328 KM, na koliko je procijenio materijalnu štetu, što mu je taj list nanio svojim neistinitim i senzacionalističkim pisanjem. Ova je tužba najprije odbačena u prvostepenoj presudi Općinskog suda koji je presudio kako "Avaz" nije prekršio Zakon o kleveti, pa time nije materijalno oštetio firmu "Tehnopek".

Presudu Općinskog suda je, međutim, nakon žalbe "Tehnopeka", poništio Kantonalni sud koji je 17. decembra 2015. godine obavezao "Avaz d.o.o." da tužitelju isplati traženi iznos (107.328 KM) uvećan za sudske troškove od 48,380 KM. Uslijedila je "Avazova" žalba na ovu presudu putem revizije koja je upućena Vrhovnom sudu Federacije BiH koji je u aprilu 2016. godine tu reviziju odbacio kao neosnovanu.

Ni nakon presude Vrhovnog suda Federacije , advokat "Avaza d.o.o." Asim Crnalić ne odustaje, pa podnosi apelaciju Ustavnom sudu Bosne i Hercegovine, koji je prije 15 dana donio konačnu presudu u korist oštećene firme "Tehnopek" koja je u međuvremenu, zbog ogromne materijalne štete nanesene pisanjem "Dnevnog Avaza", prestala sa radom, a njen vlasnik odselio iz Bosne i Hercegovine.

Blizu 160 hiljada KM koliko je "Avaz" dužan platiti zbog objavljene klevete bit će im kakva-takva sastisfakcija za sve što su prošli tokom više od petnest godina koliko je prošlo od objavljivanja komprimitirajućeg teksta u "Avazu" .

Podsjetimo još da je autor klevetničkog teksta, Fadil Mandal, u međuvremenu napredovao i da je trenutno savjetnik Ismira Juska, ministra prometa i komunikacija u Vijeću ministara BiH iz reda Saveza za bolju budućnost!?

(S.B,)

Komentari - Ukupno 16

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...