PRAVILNA TEHNIKA JE VAŽNA: Evo zašto bismo tegove trebali dizati svake sedmice...

Kako starimo, mišićna masa se smanjuje. Ako tijelo ne održavamo snažnim, čvrstim i gipkim, mišiće će zamijeniti masne stanice. Da bismo to spriječili, valja redovno vježbati...

  • Zdravlje

  • 10. Sep. 2018  10. Sep. 2018

  • 0

I da, dizanje tegova će nam pomoći u ostvarivanju tog cilja, bez obzira jesmo li ženskog ili muškog roda, tvrdi Bradley Simmonds, fitness guru i autor knjige "Get It Done: My Plan, Yoru Goal: 60 Recipes and Workout Sessions for a Fit, Lean Body" (Napravi to: Moj plan, tvoj cilj: 60 recepata i vježbi za fit, mršavo tijelo).


Dizanje tegova na sedmičnoj bazi pomaže održati mišićni tonus tijela, ali je i dobra prevencija od različitih povreda, štiti zglobove, povećava ravnotežu i koordinaciju te smanjuje rizik od dobivanja nekih bolesti poput osteoporoze. Dizanje tegova, naime, jača i kosti.

Mnoge dame boje se dizanja tegova jer misle da će im već nakon nekoliko treninga narasti bicepsi i tricepsi kao u muških body buildera. Bradley Simmons tvrdi da je to malo vjerovatno, a pogotovo jer žene imaju visoke razine estrogena u tijelu.

Ako niste sigurni je li dizanje tegova za vas, muskulaturu tijela ojačajte vježbama za pojedine grupe mišića poput sklekova i čučnjeva.

Odlučite li nakon toga da ste spremni za veće izazove, osnažite se dizanjem tegova. Na raspolaganju vam je sve od malih bućica do šipki s kegovima.

3 važna savjeta za treniranje sa utezima:

1. NAUČITE PRAVILNO TRENIRATI

Naučite ispravnu tehniku dizanja tegova jer biste se u suprotnom mogli povrijediti. Ako ne znate pravilno dizati tegove nećete vidjeti ni rezultate. Zamolite trenera u teretani da vas nauči ispravnu tehniku, ili istražite kako se to čini na internetu.

2. NE PRETJERUJTE S UTEZIMA

Povećavajte težinu tegova postepeno. Nemojte se dovesti u stanje da nakon jednog treninga morate odmarati ostatak sedmice. Trebate pronaći pravu mjeru.

3. JEDITE PRAVU HRANU

Tijelo je savršeni stroj koji treba gorivo. Kada dižete tegove, tijelo traži odgovarajuće količine bjelančevina i složenih ugljikohidrata. Prehrana je vrlo važan dio uspješnog treninga.

(SB/Zadovoljna)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...