SLAVNI PROIZVOĐAČ GUMA IZUMIO SENZACIONALNO RJEŠENJE: Evo kako se popeti na trotoar, a da ne ošetitite felge

O problemima oštećenja aluminijskih naplataka, najčešće pri penjanju na rubnik, često smo pisali, no ako je riječ o 18-colnim, pogotovo većim felgama, praktički je nemoguće popeti se na rubnik, a ne izazvati grebanje, oštećenje...

  • Auto

  • 19. Sep. 2018  

  • 0

Zbog toga je Michelin, s američkom tvrtkom Maxion Wheels, razvio koncept višedijelnih naplataka. Umjesto iz jednog, napravljeni su iz pet odvojenih dijelova. Prvi je jezgra naplatka, suženog unutrašnjih rubova za kontakt s pneumatikom.

Na njih se pričvršćuju konusni vijenci od specijalne armirane gume, zadužene za kompaktnost i nepropusnost učvršćenja gume na jezgru naplatka. S vanjske je strane predviđen krakasti nosač (u izvedbi kao i naplatak) od fleksibilnog kompozitnog materijala.

Peti je dio vanjski obruč naplatka, izrađen također od fleksibilnog kompozitnog materijala. Njegov je sastav tajna proizvođača, ali, dok je nosećem dijelu povećana čvrstoća, vanjskom su prioriteti elastičnost i otpornost na oštećenja.

Ova tehnologija ne može biti jeftina, no predviđena je za skupocjene automobile, čiji će vlasnici itekako biti zainteresirani platiti nešto više za benefite koje time dobivaju. Prve se tržišne izvedbe najavljuju za 2020.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...