NIJEMCI UVIJEK IMAJU RJEŠENJE: Vlasnicima dizelaša ponudili dvije opcije, obje su - kvalitetne

Troškove nadogradnje hardvera sa SCR sistemima kod dostavnih vozila i trgovačkih kombija Vlada će subvencionisati do 80 odsto, navodi se u tom materijalu

  • Auto

  • 02. Okt. 2018  02. Okt. 2018

  • 0

Koalicioni partneri u njemačkoj Vladi saglasni su da vlasnicima starijih dizel vozila ponude dvije opcije za rješenje velikog problema.

Oni su se dogovorili da u gradovima u kojima je vazduh posebno zagađen, pruže mogućnost da biraju između podsticaja za kupovinu po sistemu "staro za novo" i nadogradnje hardvera za kontrolu emisije, pokazuju dokumenti u koje je imao uvid Reuters.

Nakon maratonskih razgovora do duboko u noć, kancelarka Angela Merkel i lideri njenih koalicionih partnera objavili su rano jutros da su se dogovorili o načinu za smanjenje zagađenja u gradovima, uz istovremeno izbjegavanje nepopularne mjere zabrane vožnje.

Mada Vlada u prvoj informaciji nije iznijela detalje dogovora, u dokumentu do kojeg je došao Reuters navodi se da su se njemački proizvođači automobila složili da ponude program "staro za novo" sa atraktivnim podsticajima ili popuste za vlasnike dizel vozila sa standardom emisije Euro 4 i Euro 5.

Ukoliko vlasnici modela Euro 5 budu željeli da nadograde hardver s takozvanim sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR) i ako je on dostupan i svrsishodan, njemačka Vlada očekuje da proizvođači preuzmu na sebe te troškove, piše u dokumentu.

Troškove nadogradnje hardvera sa SCR sistemima kod dostavnih vozila i trgovačkih kombija Vlada će subvencionisati do 80 odsto, navodi se u tom materijalu.

Prema zvaničnim podacima, u Njemačkoj ima 3,1 milion automobila sa Euro 4 standardom i 5,7 miliona Euro 5 dizelaša, od ukupno 46,5 miliona automobila na njemačkim putevima, dodaje britanska agencija.

(SB/B92/Tanjug)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...